וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה? ג'סטין ביבר וסלינה גומז שוב יחד

שירות וואלה! סלבס | צילום: SPLASH

20.11.2012 / 10:06

ממש כמו קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון, גם הזוג הצעיר החליט להתקמבק, זאת למרות הסערה המדוברת שקרתה ביום שישי האחרון. וואלה! סלבס לא ממש מתרגשת

אחרי שהמחיזו בפנינו איך תרגיש פרידת נעורים שכזו, מחליט הצמד הצעיר, ג'סטין ביבר וסלינה גומז, לעשות קאמבק. זאת למרות שבפעם האחרונה שנפגשו, הלילה המשותף הסתיים במריבה דרמטית, ונעילה של ביבר מחוץ לאחוזה המפוארת של אהובתו.

ג'סטין ביבר. CelebrityVibe / Splash News, ספלאש
חמודות./ספלאש, CelebrityVibe / Splash News

אלא שבשעות האחרונות, העלילה קיבלה תפנית מעניינת: מתברר שבתום טקס פרסי המוזיקה האמריקאית (AMA), עזבו ביבר וגומז את האירוע ונפגשו בבית מלון בלוס אנג'לס, יחד עם אמו של הביברית. עדים שהיו בקרבת מקום סיפרו כי השניים נצפו שלובי ידיים ושבעי רצון. כאמור, זאת בניגוד לתקרית המביכה של יום ו', לאחר שיצאו ממסעדת סושי, נסערים ופגועים.

בנוסף, אמש נלכדו השניים פעם נוספת על ידי צלמי הפפראצי, כשהם מבלים יחד; הוא הגיע מצויד במכנסי התעמלות, לאחר אימון בחדר כושר, והיא דאגה להסתיר את הפנים עם כפות ידיה וחבורת שומרי ראש שהקפידה לשמור על הזוג המתקמבק.

קצת לפני הדרמה הגדולה, התארח ביבר בתכנית של אופרה ווינפרי, שם, כשנשאל איך הוא וסלינה מצליחים לבלות יחד, ענה הזמר שיש להם את הדרכים שלהם והוסיף כי הוא לא מסוג הגברים שיתביישו בבת הזוג שלהם ויגיעו למקומות בילוי ברכבים נפרדים, או ימלטו בנפרד מהפפראצי והמעריצים. "אם אנחנו נמלטים, אז זה ביחד".



וואלה! סלבס עסוקה מדי בהשקת בובה מתנפחת בדמותה, ולכן לא דואגת לחייו של ביבר.



כריסטינה אגילרה מתפארת בישבן הגדול שלה

סלינה גומז לא נתנה לג'סטין ביבר להיכנס לביתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully