וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי הולמס יוצאת עם ג'ייק ג'ילנהול

שירות וואלה! סלבס

2.1.2013 / 17:23

האקסית הלוהטת של טום קרוז לא מבזבזת רגע קט, כך לפחות על פי אתרי הרכילות מעבר לים - שמדווחים כי הולמס בתחילת רומן סוער עם ג'ייק ג'ילנהול. וואלה! סלבס פרק ב'

בזמן שהאקס המיתולוגי שלה, טום קרוז, מחפש אחר האישה הסיינטולוגית המושלת עבורו, קייטי הולמס לא מחכה לרגע וממשיכה הלאה אל עבר הרומן הסוער הבא שלה.

אחרי שהגירושין שלהם זכו לסיקור נרחב בכל העולם, נראה כי הולמס החליטה להתקדם הלאה ולהשאיר את הפרק עם קרוז מאחוריה. על פי דיווחים מעבר לים, השחקנית היפיפייה ככל הנראה מתחזקת בימים אלו קשר חדש עם השחקן ההורס ג'ייק ג'ילנהול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג הלוהט. ג'ייק ג'ילנהול וקייטי הולמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים, הולמס וג'ילנהול הכירו דרך חברם המשותף, השחקן ג'ושוע ג'קסון, המוכר יותר כזה שגילם את דמותו של פייסי בסדרה 'דוסון קריק' לצדה של הולמס, ושימש גם כבן זוגה לשעבר במציאות של השחקנית. השניים, כך מתברר, כבר הספיקו לצאת למספר ארוחות רומנטיות, בהן גם ביקור בדירת הפאר של החתיך בניו יורק.

"קייטי אמרה שלה ולג'ייק יש המון מן המשותף", סיפר מקורב, "הוא אפילו ביקר אותה מאחורי הקלעים של הצגות המחזמר שבו שיחקה במנהטן", הוסיף המקורב.

כזכור, הולמס וקרוז, שהיו נשואים בשש השנים האחרונות ואף הספיקו להביא לעולם את סורי, גרמו להלם בתעשיית הבידור כשהודיעו ביוני האחרון על פרידתם.


גם וואלה! סלבס יצאה לדייט עם ג'ייק, אבל אז גילו לה שהוא שיחק הומו. היא בכלל לסבית, אז זה לא ממש מסתדר.


צפו: מי השפיל את אן הת'וואי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully