וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הללויה: טום קרוז וקייטי הולמס הגיעו להסדר

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

10.7.2012 / 10:20

כמעט שבועיים אחרי שקרוז קיבל את ההודעה על כך שקייטי רוצה להתגרש, הגיעו בני הזוג להסכם גירושים ביזארי. וואלה! סלבס מגורשת

אכזבה: למרות שכולם חיכו לקרב ענקים פוטוגני ומרתק, טום קרוז וקייטי הולמס הגיעו לפשרה בתיק הגירושים שלהם וככל הנראה נפרדים כידידים. זוג ההורים פרסם הצהרה רשמית: "אנו מחויבים לעבוד יחד כהורים", הודיעו, "אנו רוצים את הטוב ביותר עבור סורי, ומעוניינים לשמור את העניינים המשפחתיים פרטיים ולכבד את המחוייבויות שלנו כהורים".

ערכי הדין של קייטי גם כן שחררו הצהרה ובה סיכמו את הפרשה: "המחלוקות יושבו וההסכם נחתם", כתבו, "אנחנו שמחים בשביל קייטי ומשפחתה ומתרגשים לראות אותה יוצאת לפרק הבא בחייה".

טום קרוז וקייטי הולמס, ניו יורק, ספטמבר 2010. nelson bernard, GettyImages
חכה חכה מה היא מכינה לך. קייטי מרדימה את טום?/GettyImages, nelson bernard

לפי הסכם הממון שנחחתם בין השניים במועד החתונה שלהם, לפני כחמש שנים, קייטי זכאית לסכום זעום של כ-15 מיליון דולרים, מתוך הונם המשותף המונה כ-275 מיליון דולרים, פלוס זכויות בלעדיות על אחוזתם המשותפת והעצומה בבוורלי הילס.
בתמורה, ככל הנראה לכך שלא דרשה (וקיבלה) עוד מיליונים, קרוז ויתר על הזכות למשמורת משותפת וקייטי קיבלה משמורת בלעדית על סורי בת ה-6, מה שחילץ את הילדה המתוקה מציפורני כת הסיינטולוגיה בה מאמין הקרוז.

קייתי הולמס, טום קרוז וסורי התינוקת. AP
אומרים שפעם היה להם טוב. טום וקייטי/AP

כאמור, לפני קצת כעשרה ימים, הגישה קייטי מסמכי גירושים, בעת שבעלה, כוכב הקולנוע, היה באירופה לצורך צילומי סרטו החדש. לפי דיווחים, כאשר קרוז שמע על התקרית, הוא מיד הזמין את אשתו ובתו לסט הצילומים בו שהה וביקש להגיע לשלום בית. קייטי, כידוע סירבה והשניים החלו את תהליך הגירושים.

עד לפני מספר ימים קרוז וצי עורכי הדין שלו אמרו שיתנו לקייטי לסיים את המתקפה התקשורתית שלה עליו ורק אז יגיבו להאשמות. כנראה שהחבורה החליטה לוותר על מלחמות האגו וסיימו את הפרשה בזריזות.

וואלה! סלבס התגרשה פעם משחקן מצליח, אבל הוא לא השאיר לה כלום. צחי נוי, וואלה! סלבס לא שוכחת ולא סולחת.

טום קרוז הוא השחקן הרווחי ביותר בהוליווד בשנה החולפת

קייטי הולמס פרזנטורית לאן טיילור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully