וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אן האת'וויי משפילה את קייטי הולמס

שירות וואלה! סלבס

12.11.2012 / 12:27

מה גרם לכוכבת "השטן לובשת פראדה", לצחוק ללא פילטרים על קייטי הולמס וקלייר דיינס? פשוט, האולפן המחשמל של "סאטרדיי נייט לייב". צפו בחיקוי המדויק. וואלה! סלבס מתחזה

יכול להיות שהשחקנית שכבשה את הלוציפר של פראדה, אן האת'וויי, מפתחת התעניינות מופרזת בקייטי הולמס? האת'וויי נכנסה לנעלי הסניקרס של הולמס, באולפן של "סאטרדיי נייט לייב", ולקחה חלק בפרודיה מוצלחת למדי על השחקנית, בעת שזו התארחה אצל סו קולד אלן דג'נרס.

המערכון שודר בשבוע שעבר, וההתחזות להולמס, שבדרך כלל לא מעוררת עניין רב (מלבד האפקט הרחב של שערוריית הגירושין מטום קרוז), התגלתה כמשתלמת: הסידור האובססיבי של השיער מאחורי האוזניים, העווית בפה, הקול הדק וכמובן, העיסוק הבלתי פוסק בסורי קרוז – את כל אלו הצליחה האת'וויי לשחזר, תוך כדי שהיא מתראיינת לכאורה בתכנית של דג'נרס.

הולמס ידועה ביחס המגונן שלה כלפי בתה, במיוחד לנוכח צלמי הפפראצי שלא מרפים מהאם ובתה - כל זה כמובן, לא נחסך מהפרודיה, האת'ווי שפצחה בריקוד מגושם א-לה קייטי הולמס (וגם לא הסתירה את החנופה הנוטפת של השחקנית הגרושה), אמרה למנחה: "אם את קוראת US Weekly, את ודאי יודעת שאני וסורי מבלות כל רגע ורגע בגן החיות. בנוגע לצלמי הפפראצי, הם רק עושים את עבודתם". אבל הולמס היא לא הקורבן היחיד של השחקנית. באותו פרק גילמה הת'וואי גם את אופייה הנוירוטי להחריד של קלייר דיינס, כקרי מתיסון ב"הומלנד".


וואלה! סלבס מתחזה מדי לילה לכפית, ומרגישה פחות בודדה.


צפו: מדונה עושה צחוק מליידי גאגא ואלטון ג'ון

תביעת הענק של טום קרוז: "לא זנחתי את בתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully