וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת הענק של טום קרוז: "לא זנחתי את בתי"

שירות וואלה! סלבס

25.10.2012 / 10:11

טום קרוז הגיש תביעה על סך 50 מיליון דולר נגד עיתוני רכילות ידועים אשר פרסמו כתבות על קרוז ובתו, עם כותרות מלעיזות כגון: "ננטשה על ידי אביה". וואלה! סלבס בוררת

הקיץ הארור של טום קרוז מסרב להתפוגג: אחרי שחווה סאגת גירושין מורכבת מקייטי הולמס, והעולם כולו צפה בסורי הקטנה נמשכת לכאן ולכאן, הגיעו מגזינים מובילים והחליטו להשמיץ את הרגלי האבהות של קרוז. אלא שהפעם, שבור הלב הצנום, החליט להתנגח חזרה. ברוך השב לחיים!

אתמול (ד'), קרוז הגיש תביעה על סך 50 מיליון דולר, בבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס, נגד המגזינים "Life & Style" ו- "In Touch", לאחר שפרסמו בשערי העיתונים כותרות משמיצות: "סורי בוכה. ננטשה על ידי אביה", פלאס תמונה של סורי דומעת, כביכול עקב אביה המזניח.

טום קרוז. ספלאש
לאבא שלה יש סולם, מגיע כמעט עד שמיים. קרוז וסורי/ספלאש

בתביעתו טוען קרוז שכותרות המגזינים הן שקריות. מקורביו מספרים: "הוא אוהב את סורי ולעולם לא ינטוש אותה". אם קרוז יצליח להביס את שני המגזינים במאבק המשפטי, הוא עלול להתעשר ב-50 מיליון מזומנים (לא שזה ישנה דבר) – אלא שהשחקן האדיב הכריז שאת הכסף יתרום לצדקה. אנג'לינה ג'ולי סטייל.

עורך דינו של קרוז, ברט פילדס, אמר: "טום הוא אב אכפתי, שאוהב את סורי. היא מהווה חלק חיוני מהחיים שלו, וכך תמיד יהיה. לומר שנטש אותה, זהו שקר נתעב. להוסיף לזה כותרות סנסציוניות לצד תמונה של סורי דומעת - זה כבר ראוי לגינוי".

עוד הוסיף: "טום לא מסתובב ותובע אנשים, הוא לא בחור כזה. אבל כאשר הכתבים הרדודים הללו מנסים לעשות כסף בעזרת שקרים נתעבים על יחסו לילדיו, אין ספק שיגיש תביעה".

פילדס לא הסתפק בזה, והמשיך להטיח את זעמו: "המשמיצים הסדרתיים הללו לוקחים כסף מאמריקאים תמימים על ידי מכירת הזבל הזדוני שלהם". קשוח.


גם וואלה! סלבס הגישה תביעה - נגד עצמה, עקב ההזנחה הכללית.


טום קרוז וקייטי הולמס מתגרשים

טום קרוז וסורי מבלים בדיסניוורלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully