וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי הולמס עוזבת את הבית

שירות וואלה! סלבס

19.8.2012 / 10:24

אחרי כמעט חודשיים, הגרושה הכי לוהטת בהוליווד עוזבת את הבית המשותף שלה ושל האקס שלה ועוברת לגור עם בתה בדירת ענק בניו יורק. וואלה! סלבס עושה הובלות

קייטי הולמס ממשיכה ובגדול: נראה שהפרידה מטום קרוז רק עשתה לכוכבת ההוליוודית טוב בחיים. כמעט חודשיים לאחר שהחליטה שנמאס לה מקישקושי קרוז והסיינטולוגיה ושהיא רוצה להמשיך הלאה, הולמס ארזה בסוף השבוע האחרון את החפצים שלה לתוך משאית ענקית ועברה לדירה החדשה ששכרה בניו יורק.

מלבד כמה ספרי סיינטולוגיה שעל פי מקורבים גרמו לפרידה ביניהם ונשארו מאחור, הולמס נאלצה להיפרד גם מהחיים הטובים שלה באחוזה, שכלו בין היתר: שבעה חדרי שינה, תשע מקלחות, מגרש טניס, בריכת שחייה ובית קולנוע פרטי. אל דאגה, הבית עדיין לא למכירה, הוא ככל הנראה ישאר בבעלותו של הקרוז.

טום קרוז, קייטי הולמס. Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez, GettyImages
היו זמנים. קייטי וטום/GettyImages, Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez

אין לכם ממש מה לדאוג לשחקנית ההוליוודית. עוד בטרם הכריזה על הגירושין, דאגה קייטי לשכור לעצמה ולסורי שלה מרשימה לא פחות במרכז ניו יורק, בעלות של 12,500 אלף דולר לחודש. בקטנה

בנוסף, תקבל הולמס אחוזה אחרת ששייכת לזוג, ששווה לא פחות מהבית שעזבה, ואם לא די בכך, היא גם תקבל 3 מיליון דולר על כל אחת משש שנות הנישואים, שזה, בחשבון פשוט, 18 מיליון דולרים, שעושים את דרכם אל חשבון הבנק שלה. בכל זאת, לא קל להיות נשואה לקרוז.

הדבר היחיד שהגרוש של וואלה! סלבס השאיר לה היה את המונדבוצ'קס שלו, שקיבל מאיזו נערה עובדת בתל ברוך.

קייטי הולמס וסורי קרזו היו מעורבות בתאונת דרכים

ניקול קידמן מסייעת לקייטי בתהליך הגירושין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully