וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי עושה טיזינג לדודי בלסר

וואלה! סלבס

13.12.2012 / 9:04

אחרי שקיבלתם אותה עם כובע חג המולד, בר רפאלי מראה לכולם אילו תחתונים לובש סנטה קלאוס בפרסומת חדשה. תוספת מפתיעה: דודי בלסר בתפקיד אורח שובב. וואלה! סלבס הו, הו, הו

אחרי התמונה המסעירה של בר רפאלי שוכבת כשהיא חמושה בכובע סנטה קלאוס, היום (ה') מגיעה הפרסומת החדשה של הטופמודל למותג התחתונים הפרטי שלה - כולה ברוח חג המולד. רציתם את בר מדליקה חנוכייה? הבעיה היא שחג הסופגניות עושה את זה פחות לעולם המערבי והאמריקנים בפרט, שנתקפים בימים אלה בשיגעון קניות ומתנות לפני סוף השנה האזרחית.

בפרסומת המושקעת, רפאלי הולכת עד הסוף עם תלבושת סנטה קלאוס והעיר הגדולה, כאשר בסיום ממתינות לצופים המתמידים שתי הפתעות - הישבן החטוב שמקבל קלוז אפ מרשים ושותפה של בר למיזם התחתונים שלה, under.me, הלא הוא דודי בלסר - זה שפעם המיס את הבנות כדוגמן בפני עצמו.

צפו בה בעצמכם:

הוידאו הסקסי להחריד, נפתח בכך שברבור מהלכת בקלילות ברחבי האי מנהטן שבניו יורק בתחפושת סנטה קלאוס, כולל הזקן והכובע הייצוגיים. כשהיא מגיעה לביתה, היא מתפשטת עד שנחשפים התחתונים שלה, ומגלה שקיבלה מתנה מדליקה מהשכן החתיך ממול - בלסר כמובן, שקורץ לה מהחלון.

סוף טוב, הכל טוב - בר מעורטלת עם כובע חג המולד שלה, מברכת את כל הקונים בברכת חג מולד שמח. נו טוב, אז אלה שחוגגים את חנוכה קצת פחות מזדהים, אבל גם היהודים הכשרים ביותר לא יוכלו להירגע מהחיוך הממיס שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השכן שלא ישן. דודי בלסר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שאתם רותחים מכעס, שימו לב - רק לפני יומיים ענתה בר לאלה שכעסו שחבשה והצטלמה עם כובע חג המולד למרות שהיא בכלל לא מאמינה בסמל המבדח. "מאותה סיבה שיש בנות שבפורים שמתחפשות לחתולות והן בעצם בנות אדם", הצדיקה את המעשה בוויכוח טוויטר. מה שנכון, חייבים להודות.


אל תכעסו, אבל התחפושת היחידה שעולה על וואלה! סלבס היא של עץ אשוח. הרי כל רגל שלה נראית כמו גזע של עץ והלחיים מחוספסות כמו אצטרובל.


בר רפאלי מתוודה: ההתמכרות החדשה שלי

גבר, בר מספרת שהיא "צריכה גבר חזק”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש. התחתונים של סנטה רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully