וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מודה: "אני צריכה גבר חזק"

שירות וואלה! סלבס

29.11.2012 / 10:38

רפאלי עושה את דרכה הבטוחה בדרך לכיבוש ברלין, ומתראיינת לעיתון גרמני. הכל לקראת עליית פרק של תוכנית בהנחייתה. הפעם: היא מדברת על חיי האהבה שלה. וואלה! סלבס דרוכה

מלבד המותג הפרטי שלה ללנז'רי, אותו היא דואגת לטפח במסירות, בר רפאלי מאד עסוקה בימים אלו - וזה קורה באחד המקומות הנחשקים באירופה. כן, רפאלי אמנם מדיפה ריח של הוליווד, אך מסתבר שמהפלז'ר האמיתי היא זוכה לטעום דווקא בבירה הגמרנית, ברלין. כחלק מקידום תכנית הריאליטי החדשה אותה היא מנחה, א-לה טיירה בנקס, התראיינה רפאלי לעיתון הגרמני "In", וחשפה פרטים מהנושא עליו היא לא נוהגת לדבר; חיי האהבה שלה.

בר רפאלי. V Labissiere, ספלאש
עכשיו, היא כובשת את ברלין. בר רפאלי/ספלאש, V Labissiere

"אני מחפשת מישהו עם ביטחון עצמי בריא", טוענת הדוגמנית הישראלית, "רוב הגברים מאוימים ממני, אני מניחה. אני לא מחשיבה את עצמי כדוגמנית הכי יפה בעולם, זה פשוט לא נכון". בנוסף, רפאלי כמובן לא פוסחת על הסיבה שלשמה התייצבה לראיון, ומגלה כמה סודות בכל הקשור להובלת תכנית הריאליטי המדוברת. "ברור שאני רוצה להצליח בפרויקט הזה, אבל אני לא מפחדת מכישלון".

אם כל הנ"ל לא סיפק את תאוותכם בנוגע לעולמה הפנימי של רפאלי, מתברר שהדוגמנית השתתפה בנוסף ב"טופ מודל הבאה" של גרמניה, בהנחייתה של הקולגה לתעשייה, היידי קלום. כשנשאלה לגבי הדמיון הברור בין שתי התכניות, בר הכחישה שישנה כל יריבות בינה ובין קלום: "הכל טוב ביני ובין היידי! היא לא צריכה לפחד ממני כמתחרה".


וואלה! סלבס מוכנה להתערטל, לרדת על ברכיה, להתראיין, לגלות ולחשוף ה-כ-ל. אם מישהו רק יבקש ממנה כבר.


בר רפאלי מציגה: עקרת בית בתחתונים וחזייה

נועה תשבי בעד בר רפאלי: "תרדו ממנה"

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully