וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מתוודה: ההתמכרות החדשה שלי

וואלה! סלבס

11.12.2012 / 0:00

הטופמודל הישראלית גילתה בראיון למגזין אופנה נחשב מה הוא הדבר אליו היא אובססיבית. ולא, לא מדובר בשוקולד או בסיגריות. וואלה! סלבס אלכוהוליסטית אנונימית

בר רפאלי אינה מכורה לסמים, לא לבמבה נוגט ואפילו לא לסוכריות גומי בטעם אניס - הטופמודל הישראלית הכי אינטרנשיונל שיש, מודה שהיא אובססיבית לדבר אחד בלבד, התעמלות! כן, מתברר שנעלי הספורט, הגוזיות הצבעוניות והזיעה הניגרת עושים את זה בטירוף לברבור, שסיפרה בראיון חדש שהיא מטפחת שגרת אימונים של לפחות חמש פעמים בשבוע.

בר רפאלי. ברק פכטר, ברק פכטר
רגע אחרי שהזיעה. בר רפאלי/ברק פכטר, ברק פכטר

מי שמככבת בימים אלה על במת המחזמר "סינדרלה", התראיינה לגיליון דצמבר של מגזין האופנה מארי קלייר, וסיפרה שהיא מרגישה עם עצמה טוב יותר אחרי כל אימון, מה שלטענתה משחרר אצלה את כל הלחצים. "זוהי הבריחה שלי, ועושה אותי בריאה, שמחה וחזקה יותר", בירברה הרפאלי. "אני גם אוהבת לגלוש או לבצע אימוני TRX, שמושלמים לעיצוב הגוף שלי", המשיכה לשתף.

אם חששתם לשלומו של ישבנה של הגברת, מתברר שגם אם היא בלחץ זמנים - למשל שרה עם החברים משלישיית "מה קשור" כמה פעמים ביממה כפי שקורה בימים אלה ממש - היא עדיין מקפידה לחטב את האחוריים. "יש לפחות 10 דקות ביום שמוקדשות לסקוואט של הישבן", סיפרה בראיון למגזין. תענוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה כבר פחות קשור. מה קשור במעלית עם בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל מה, הברבורה לא תמיד חשה סקסית, כי לטענתה היא בעלת גוף מלא יותר מדוגמניות מצליחות אחרות. ברצינות? "אני מרגישה נהדר שאנשים מכירים בגוף מלא יותר, נשי ועגול, כסקסי. זה אומר שאני יכולה להמשיך בשלי. אני אוהבת אוכל!", הודתה. כן, רואים, בערך.


גם וואלה! סלבס תמיד אהבה גזרה נשית עגולה יותר. לא, אין לזה שום קשר לעובדה שהיא עצמה נראית כמו צלחת לוויין מהלכת.


בר רפאלי מודה: ”אני צריכה גבר חזק”

בר רפאלי היא עקרת בית בתחתונים וחזייה

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully