וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי עונה למבקרים, סיבוב שני

וואלה! סלבס

12.12.2012 / 0:09

הביקורת וכעס הגולשים שעוררה התמונה של רפאלי בתחפושת סנטה, לא זכו להתעלמות מצד הטופמודל, שהביעה את תחושותיה בטוויטר. אז מה הקשר לחתולה? וואלה! סלבס מיאו

בני ישראל הזועמים, בעוד שאתם כנראה הדלקתם עוד נר של חנוכה ודנתם בכובד ראש בעניין התמונה שהעלתה בר רפאלי כשהיא חובשת כובע של סנטה קלאוס, כנראה במקום תמונה שלה מסובבת עוד סביבון תמים, הטופ מודל החליטה לעשות מעשה - והגיבה בעצמה על המיני-שערורייה. אז הנה עוד מקרה בר רפאלי מול הגולשים, סיבוב #8732.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיאו. הציוץ והתגובה של בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם, הברבור שמבדרת בימים האחרונים אלפי הורים וילדים על במת מחזמר לחנוכה, בחרה שלא להתעלם מהתגובות הנזעמות, שאף כללו דברי נאצה וקללות, על התמונה המעוררת שלה. "מאוד מבדר לקרוא ביקורות על תמונה שהעליתי בתחפושת של סנטה בזמן שאני מבלה את כל ימי בשבועיים הקרובים בהופעות חנוכה. חג שמח לכולם! נשיקות", צייצה רפאלי בחשבון הטוויטר שלה, במחאה על תגובות שנאה ונאצה שקיבלה עם פרסום התמונה רק יום קודם לכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייסט! וזו כבר תמונת חג המולד המסעירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנשאלה על ידי עוקבת מתחכמת למה בכלל העלתה תמונה שלה עם כובע הסמל הנוצרי "אם את יהודיה", ענתה לה רפאלי בפשטות ובלי להתחמק - "מאותה סיבה שיש בנות שבפורים שמתחפשות לחתולות והן בעצם בנות אדם". צודקת, הגברת דוגמנית, כולנו יהודים (מלבד אלה שאינם) - אבל חלקנו גם יודעים לשלוף ציפורניים ואף לשרוט. מיאו!

כעת נותר רק להמתין לפעם הבאה שבה הדוגמנית הכי מצליחה שיצאה מישראל בשנים האחרונות תעורר שערורייה חדש. אלה כפי שאפשר להבין, פשוט לא נגמרות.


וואלה! סלבס נורא רוצה לעורר סערת רשת בעצמה, אבל קצת מפחדת מברקים ורעמים. בום.


בר רפאלי מתוודה: ההתמכרות החדשה שלי

גבר, בר מספרת שהיא "צריכה גבר חזק”

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully