וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב: "פחות מעניין אותי הקהל"

יוני פרוים

30.8.2012 / 5:58

רגע אחרי הניצחון הגדול של איתי שגב בתואר השורד האחרון ובצ'ק של 750 אלף שקלים, וואלה! סלבס תפסה את שלישיית הגמר לשיחה צפופה על מה שמעניין באמת. וואלה! סלבס חוקרת

צילום: דרור פיקלני, עריכה: אמיר קוטיגרו

על הבמה איתי שגב, השורד האחרון והאיש הכי מאושר במדינה, אולי היה נטול מילים, אבל מאחורי הקלעים, רגע אחרי ההכרזה, הוא כבר ידע היטב להסביר את סוד ההצלחה שלו. "לאי הזה הגיעו שניים, איתי שגב ואיתי. שגב היה החמוד, התחמן והחופר, ושלחתי אותו הרבה, בשביל לתת לאיתי לחשוב", שגב הסביר את סוד ההצלחה, "כל דבר היה מחושב באי הזה, יש הרבה מהלכים שאתם אפילו לא יודעים". עוד הוסיף העשיר הטרי, "אני חושב שגם אני וגם נטלי דדון שאמרנו שאנחנו לוזרים לוזרים לוזרים, ידענו שאנחנו לא".

גמר הישרדות VIP. עומר מירון
לא לוזרים. איתי ונטלי/עומר מירון

בזמן ששגב פירגן לפרסונה התחמנית שלו, אנה ארונוב, זוכת המקום השלישי בגמר הזה, הסבירה לעולם מדוע היא בעצם המנצחת הכי גדולה של העונה, "זה באמת קצת לא פייר אם הייתי לוקחת גם וגם?" הסבירה אנה את האדישות שלה אחרי ההפסד, "כמה אושר בנאדם אחד יכול לספוג? גם רכב, גם אהבה וגם מיליון? זה כבר להתחרפן". שירה צרופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אל תתחרפני. ארונוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם ששריקות הבוז לבן זוגה איתי תורג'מן, הצליחו להוציא את ארונוב משלוותה? תחשבו שוב, "פחות מעניין אותי הקהל", היא אמרה לוואלה! סלבס במסיבת העיתונאים שאחרי השידור, "היה לי ברור שגם אם אני אעלה לאסמסים אין לי שום סיכוי, אז אני באה בקטע שאת שלי עשיתי ובשלי זכיתי". למי שתהה, ארונוב גם הסבירה במה בדיוק היא חושבת שזכתה, "אני חיה בבית עם בנאדם אחד, זו הבחירה שלי ואני מאד מאושרת", הבהירה, "לגבי הבוז אני חושבת שמאד קל להסביר את זה, לאנשים חזקים הרבה יותר קשה". שיהיה.

גמר הישרדות VIP. עומר מירון
זה מגיע עם פתק החלפה? ארונוב והפרס הפרטי שלה/עומר מירון

בניגוד לאנה, ענת הראל המתוקה לא ניסתה לפרגן לעצמה או להתגונן ופשוט הסבירה שהיא לא מאוכזבת מההפסד, "זו אפשרות שהכנתי את עצמי אליה", היא הסבירה, "המיליון מעולם לא היו שלי, אי אפשר להפסיד משהו שלא היה שלי". מצד שני, ניתן היה לשמוע מעט ביקורת על המנצח הגדול, "איתי שגב על פי המושבעים הוא הראוי לזכות במיליון שקלים, אני חושבת שלא בטוח שלפי הקהל, אבל השבט אמר את דברו וכנראה שהוא עשה דרך שאנשים העריכו אותה".

וואלה! סלבס מעריכה רק דרך אחת, את זו למקרר. שם מסתתר האושר האמיתי.

רגע לפני הגמר: ענת הראל מתחנפת למשה פרסטר

איתי שגב: ”אני לא מתחרט על שום דבר”

אנה ארונוב: ”לא צריכה להתרוצץ ולבקש שיצביעו לי”

גמר הישרדות VIP. עומר מירון
הקהל הצביע, המושבעים פחות. הראל/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully