וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב: "אני לא מתחרט על שום דבר"

וואלה! סלבס

29.8.2012 / 13:44

מיוחד: רגע לפני הגמר הגדול, וואלה! סלבס תפסה את איתי שגב לשיחה אינטימית על תהילה, בזבוזים וכמובן הישרדות. וואלה! סלבס מתחילה לספור לאחור

עריכה: אמיר קותיגארו

צילום: דרור פיקלני
עריכה: אמיר קוטיגארו

בזמן שענת הראל הולכת לגייס קולות בהופעה של אייל גולן, ואנה ארונוב משלימה הכנסה בפסטיגל, איתי שגב, המתמודד הכי שובב על האי, החליט לפנק את עצמו ביום כיף במספרה הקבועה שלו.

לאחר שסיים לחפוף, להסתפר ולהתגלח, התפנה שגב לשיחה אמיתית לקראת הגמר הגדול, "עד לפני הישרדות, הייתי יכול להיתלות על עזריאלי הפוך, עם הראש למעלה.. וכולם היו שואלים מי הוא בכלל? היום אתם מצלמים אותי גם כשאני מסתפר", פתח שגב את הראיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתחרט. שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם תהיתם, איתי לא ממש מתכונן לגמר הגדול, "אני לא טוב בזה, אני בחיי היום-יום לא יודע להתחנף ולמכור את עצמי ולשווק את עצמי". יודע או לא, הוא כבר קיבל לא מעט הצעות להשתתף בתכניות ופרסומות, "מצד אחד כן הציעו לי, חלק מהנצחונות שלי עם עצמי זה שבאיזשהו מקום כן יכולתי להגיד לא. אני גם מודע לזה שזה עובר מהר. אני נהנה מהרגע".

ואם כבר הישרדות, אז שגב החמוד לא ממש מתחרט על מה שהיה, טוב אולי רק על משהו קטן, "לא מתחרט על כלום, בתכלס למה להתחרט?", הוא אומר ומוסיף, "אני שולם גם עם הדברים הטובים וגם עם הדברים הרעים". על מה הוא בכל זאת מצטער? "אני מצטער על זה שלא התחנפתי מספיק". מצחיק

וואלה! סלבס מתחנפת כל יום לאקסים שלה והם עדיין לא סימסו לה.

יש לכם משהו להגיד לאיתי? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully