וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב: "לא צריכה להתרוצץ ולבקש שיצביעו לי"

לירן נוטיק

28.8.2012 / 12:51

בניגוד לפיינליסטים האחרים שמארגנים ערבי הפנינג ומבלים זמן איכות לצד המושבעים על מנת לזכות בקולותיהם, ארונוב לא מתכוונת לעשות שום דבר כדי לנצח. וואלה! סלבס ווינרית

צילום: אבי כהן, עריכה: אמיר קוטיגרו

אנה ארונוב לא סופרת אף אחד. לא את אלה שנעלבו ממנה על האי, לא את המושבעים ובטח שלא את מי שצריך לסמס לה. מבחינתה, הכל נמצא בידי האל ורק הוא יקבע אם מגיע לה לזכות בגמר הגדול של "הישרדות VIP".

"אני לא עושה כלום!", הודיעה ארונוב לכתבנו כשנשאלה מה היא עושה כדי להתכונן לגמר הגדול, "זו בחירה פנימית שלי, אני לא יכולה להילחם במשהו שלא תלוי בי", הסבירה במה שנראה כמו תשובה שתוכננה מראש ודוקלמה לא פעם מול כל מצלמה שנקרתה בדרכה, "אני לא יכולה להשפיע על המושבעים, אני לא צריכה להתרוצץ ולבקש שיצביעו לי". לטענתה של השורדת, מי שאוהב אותה יצביע עבורה ומי שלא? "זה רק יעצבן אותו עוד יותר אם אני אבקש". גם זו שיטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תצביעו לה? ארונוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאנה אין מחשבות על המיליון ועל יום שאחרי הגמר. מבחינתה הלו"ז כבר מוכן והיא קמה לעוד יום עובדה וחזרות לפני הפסטיגל המתקרב.

"אני באה עם אפס ציפייה", היא משכנעת, ספק את וואלה! סלבס, ספק את עצמה, "לא רוצה לחלום על יאכטות או דברים שאני אעשה, אם כי האכזבה היא כואבת ואני לא רוצה להתאכזב".

ארונוב שכבר התאכזבה בעבר, כאשר הפסידה בגמר "רוקדים עם כוכבים" לא פעם אחת, ואפילו פרצה בדמעות על הבמה, למדה להכניס את החיים שלה לפרופורציה: "יש לי הרבה דברים טובים בחיים ולא רוצה עכשיו לחלום על משהו שעלול לא לקרות, ואני אשב ביום חמישי בבוקר מאוכזבת ובוכה. האושר לא שם ויהיה לי טוב בלי שום קשר למיליון הזה". צודקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
איתי תורג'מן, אנה ארונוב. ניר פקין
אהבה שגם מיליון לא יכול לקנות. אנה ואיתי/ניר פקין

למקרה ותהיתם מה היא אומרת על סיפור האהבה שלה עם איתי תורג'מן, אז גם על זה כבר יש לאנה משנה סדורה:
"יש מיליון אנשים ומיליון דעות, זכיתי באהבה מדהימה, לא יכולתי לקנות את זה בכסף".

בניגוד לענת הראל חברתה ובת בריתה, שניצלה את הבמה של וואלה! סלבס אתמול על מנת להתנצל, שוב, בפני חברה, בוקי נאה על איבוד העשתונות שלה על האי, לאחר תקרית הגניבה, ארונוב בחרה בדרך אחרת, "אני עומדת מאחורי כל מילה שאמרתי ומעשה שעשיתי", היא מסבירה, "צריך לאהוב כל מהלך שעשית, להיות אחראי עליו, ולא להתנצל על כל מהלך. זה היית אתה, אדם בוגר עם שיקול דעת ואני חושבת שזה לא פייר להתנצל על כל מהלך שעשית".

גם וואלה! סלבס לא מצטערת על שום דבר. במיוחד על הפנטזיה על דייט שלה עם המעי הרגיז של בוקי נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully