וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת הראל ומשה פרסטר משתוללים

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

29.8.2012 / 0:00

משה פרסטר אולי יצביע לאיתי שגב בגמר הגדול, אבל זה לא אומר שענת הראל לא תעשה הכל על מנת לשנות את דעתו. אפילו אם זה בזמן העבודה. וואלה! סלבס שרוטה

רק אתמול אנה ארונוב אמרה לוואלה! סלבס שהיא לא עושה כלום כדי לשכנע אנשים לסמס לה ולדרבן מושבעים להצביע עבורה. אצל ענת הראל העניין מעט שונה. הספורטאית המתוקה החליטה שלמרות הקשר של משה פרסטר לאיתי תורג'מן והעובדה שה"קול" של המושבע השברירי שמור לחבר העבר שלו, היא לא מתכוונת להרים ידיים.

ענת הראל, משה פרסטר, הישרדות VIP. שוקה כהן
ענת משתעשעת עם פרסטר ג'וניור/שוקה כהן

השניים הגיעו בשבוע שעבר למשרדי חברת "שרוטונים" בנתניה, על מנת לדובב את פרק הגמר של סדרת האנימיציה המצליחה "הישרטות VIP" בשיתוף סטילה של חברת טבע ישראל. פרסטר שהגיע עם שני בניו מצא את עצמו בוהה בהראל בזמן שהפיינסליטית שיחקה עם אחד הילדים במה שנראה כמו מאמץ אחרון לגרום לאבא המושבע לחבב אותה ואולי לתת לה את קולו בגמר שיערך ביום רביעי.

ענת הראל, משה פרסטר, הישרדות VIP. סטילה, שוקה כהן
אבא גנוב. משה בפעולה/שוקה כהן, סטילה

על מנת לגייס גם את קולות השמנמנות באולפן ההקלטות, הראל בלסה שלושה קוראסונים וסיפרה שכשרעבים לא תמיד צריך לחשבן, הודיעה שהיא ממש לא נעלבה מהדמות שלה בסדרת האנימציה, ואפילו את העובדה שאת הקול שלה דובב גבר, היא קיבלה בהומור. בכיף שיהיה.

אם חשבתם לרגע שאחרי הגמר הראל תשב רגל על רגל ותשתה מרגריטה, אתם טועים. רגע אחרי הגמר הגדול, תתחיל השורדת הספורטיבית להתכונן למירוץ אחר - המירוץ הלילי של נייקי, שיתקיים ב-30.10. שיהיה בהצלחה

את דמותה של וואלה! סלבס מדבב נהג משאית בל שיניים ועם קול מאפרה. שיהיה נאמן למקור.

ענת הראל, משה פרסטר, הישרדות VIP. שוקה כהן
כפרה, זו לא משימה, תרגיעי. ענת וג'וניור מבלים/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully