וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז זהבי חוזר להוליווד

וואלה! סלבס

7.2.2012 / 15:18

רגע אחרי שחזר מטיול בלוס אנג'לס, שם נבחן למספר תפקידים, עוז זהבי אורז את המזוודות וטס לחודשיים של פגישות עבודה ואודישנים באותו המקום בדיוק. וואלה! סלבס כוכב צהוב

היסטריה בעולם בנות הטיפש עשרה: השחקן ההורס עוז זהבי יעזוב בקרוב את הארץ לטובת שהייה של חודשיים בהוליווד. על פי מקורבים לשחקן / דוגמן, זהבי החליט שמה שטוב ליהודה לוי, מורן אטיאס ואיילת זורר, בוודאי ובוודאי שטוב לו, והחליט לארוז את המזוודות שלו ולטוס לחודשיים ללוס אנג'לס בחודשים מרץ - אפריל לפגישות עבודה.

על פי אותם גורמים, זהבי שטס עם סיום ההופעות של הפסטיגל לאל איי ביחד עם הסוכנת שלו רינת איתן, נבחן שם למספר תפקידים וערך פגישות עם מפיקים ובמאים הוליוודים. כעת, לאחר שחזר, הוא קיבל תשובות חיוביות ממספר גורמים, מה שגרם לו לשים בהקפאה את הקריירה בארץ ולטוס בעוד חודש על מנת לבחון את האופציות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסור ד"ש לדמי מור./מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר בחלון הזדמנויות מצוין עבורו" סיפר מקורב לשחקן, "היו לו כמה פגישות מאוד מוצלחות שם והוא לא רוצה לפספס את ההזמדנות. כמובן שאלו דברים שהוא לא יכול לעשות בשלט רחוק מהארץ" אבל אל דאגה, אותו מקורב מציין כי עוז לא יזניח את הקריירה המקומית וימשיך לעבוד גם על פרויקטים בארץ.
אגב, אם אתם מחפשים דירה לחודשיים, אתם מוזמנים להתקשר לשחקן המסוקס, שהודיע כי הוא מסבלט את הדירה החדשה שלו ביפו לחודשיים המדוברים.

רינת איתן, שטיחים אדומים וכאלה?
"עוז אכן יטוס במרץ להוליווד, אך עדיין מוקדם לדבר על זה"

כשוואלה! סלבס רוצה לטוס להוליווד היא קופצת לקרית מלאכי.

תתגעגעו לעוז? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אם כבר הוליווד: מצעד התמונות הלוהטות של אשטון קוצ'ר לרגל יום הולדתו

עוד אחת מהוליווד: הפרטים על החתונה של ליהיא גרינר

גם מורן אטיאס בדרך להוליווד

איילת זורר כבר מככבת על השטיחים האדומים של הוליווד

  • עוד באותו נושא:
  • עוז זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully