וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד התמונות הסקסיות של אשטון קוצ'ר

וואלה! סלבס

7.2.2012 / 14:53

איזה כיף שאשטון קוצ'ר חוגג יום הולדת 34 וסופסוף יש סיבה טובה לפרסם תמונות סקסיות של הכוכב. רק בגלל שחייבים גם טקסט, קבלו כמה עובדות לוהטות. וואלה! סלבס מריירת

אשטון קוצ'ר נולד בשנת 1978 לאב (צ'כי) פועל במפעל ואם (גרמניה) שעבדה כשכירה בחברה גדולה. קוצ'ר הגיח לאוויר העולם יחד עם אח תאום, שלא רק שלא דומה לאחיו הלוהט, אלא גם נולד עם דפקט בלב. אבל בלי מרמרת, כן? אל דאגה, אשטון לא מושלם וגם הוא נולד עם דפקט, שתי אצבעות מחוברות בכף רגל שמאל. יאמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער המגזין "רולינג סטון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתקופת בית הספר ובזמן שאחיו נאלץ לבהות באשטון החתיך והפופולארי, ההוליוודי ההורס התנסה בכל מיני סוגי ספורט. אחד מהם היה היאבקות. כן, זה אומר שהוא לבש חליפת ספנדקס צמודה והתגופף עם זכרים אחרים. החגיגה הסתיימה כאשר נפצע ונאלץ לפרוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך צילומים לתכנית של אלן דג'נרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצעירותו לא נהנה השחקן מעודף מזומנים וניסה להרוויח על ידי כל מיני עבודות מזדמנות. תחילה עבד כשוטף רצפות באיזה מפעל, ואז כשהבין שזה לא מניב מספיק הכנסות, התחיל למכור את הדם שלו לאוניברסיטת איווה תמורת 100 דולר לשקית. כאשר חסך מספיק מזומנים נרשם ללימודים והחליט שעתידו יהיה בתחום ההנדסה. אז הוא קנה ספרים, מחברות ועטים ושיחק אותה סטודנט. אל דאגה, רגע לפני שהאפך למהנדס תפסה אותו מלהקת וגררה אותו להוליווד שם הפך לדוגמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על השער של "v magazin"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל תדאגו לאשטון. מיד לאחר הפריצה בהוליווד החל לגרוף צ'קים שמנמנים על כל סרט וסדרה בהם השתתף והונו נאמד כיום על סכום של קצת פחות מ-100 מיליון דולרים. דמי כיס.
בכסף אגב, הוא פתח מסעדה בשם "דולצ'ה" והפיק סדרת מתיחות אידיוטית שנקראת "פאנק'ד" אותה גם הנחה. התכנית הפכה ללהיט וכבשה את מצעדי הרייטינג, מה שהשאיר אותה באוויר לא פחות מארבע שנים. בימים אלו מדובר על מנחה חדש לתכנית העונה לשם ג'סטין ביבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "killers"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשטון שידוע כחובב מסיבות לא קטן, נהג לשתות ולעשן לעיתים תכופות. השחקן זנח את ההרגל המגונה כאשר קיבל את התפקיד בסרט "המגן". כדי להפסיק לעשן קרא את ספרו של אלן קאר "הדרך הקלה להפסיק לעשן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער המגזין "the face"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשטון פתח את עמוד הטוויטר שלו ותחזק אותו לתפארת. המעריצים נהרו לצרוך את תמונותיו ומחשבותיו של הכוכב, וזה התלהב על עצמו ופצח בתחרות עם לא אחרים מאשר CNN: מי יזכה ליותר עוקבים. תוך זמן הוא עקף את רשת החדשות הפופולארית ומספר העוקבים שלו עומד כיום על 9 וחצי מיליון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער המגזין "men's fitness"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2003 הכיר את דמי מור, גרושתו של ברוס וויליס. לאחר שהתחתנו פיתח קשר מיוחד עם הבנות של אשתו ואלו אף המציאו לו שם חיבה, M.O.D - my other dad, אשר בתרגום חופשי אומר: "האבא האחר שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער המגזין "usa weekend"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully