וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: פרטים על החתונה

וואלה! סלבס

7.2.2012 / 9:58

חתונת השנה הכי טראשית יוצאת סופסוף לדרך. קבלו פרטים ראשונים על התאריך והמקום כפי שסיפרה הכלה לעתיד, ליהיא גרינר, בביקור באירוע יחסי ציבור. וואלה! סלבס בריידזילה

ליהיא גרינר מאד עסוקה בימים האחרונים. מלבד העובדה שהיא צריכה לקפוץ מאירוע לאירוע ולהעמיס על האוסף הפרטי שלה עוד כמה שקיות גודיז בכל מיני צבעים, הכלה לעתיד עומלת קשה על תכנון החתונה שלה ועל סדרת טלוויזיה שתסקר את ההכנות.

אתמול (ב'), בין טייק אחד לשני, הצליחה הגרינר למצוא זמן ולהגיע להשקה של חברת הלקים LAKA , שהשיקה גוון מיוחד שנקרא PINK FUTURE, שכל הכנסותיו יתרמו לעמותת "עתיד ורוד" (להעלאת המודעות של סרטן השד בקרב נשים צעירות). גרינר, פדיקוריסטית בעברה, לא ויתרה על התענוג למרוח את ציפורניה בלק ותוך כדי גם פלטה לכל הסובבים שהיא נורא ממהרת לפגישה בסיטי טאוור, שם היא מתכננת לקיים את החתונה שלה.

ליהיא גרינר. דויד הוכברג, ספק 500
מה את אומרת על לק לבן?/ספק 500, דויד הוכברג

אם אתם בעניין של להתפלח לחתונה, ממש כמו וואלה! סלבס, אתם מוזמנים להגיע לאולמי הדר סיטי טאוור, בתאריך 21.6.2012. למקרה שתהיתם, גם לתאריך יש הסבר, מבירורים שערכה הכלה, היא גילתה כי התאריך המדובר הוא היום הכי ארוך בשנה. סביר להניח שהכלה לעתיד רצתה לוודא שיהיה לה מספיק זמן על מנת שתוכל לקפוץ לעוד השקה לפני החופה.

וואלה! סלבס מתחתנת רק באולמי בון בון בבת ים.

מה עם ספר: ליהיא גרינר גוזרת את השיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully