וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר מתחתנת

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

14.1.2012 / 0:40

קולולו: ארבעה חודשים לאחר שהכירו, ליהיא גרינר ויוסי צבר מתחתנים. הצעת הנישואים התרחשה אתמול (ו') בחנות תכשיטים לעיני מצלמות. וואלה! סלבס אקסייטד

בדרך כלל ליהיא גרינר (27) היא זו שמייצרת את האייטמים סביבה, בין אם היא מקפצת בין אירועים או מודה שהמחזור החודשי שלה מאחר ולכן היא חוששת שהיא בהריון. בשישי האחרון, היה זה הצמוד החמוד של ליהיא, יוסי צבר (25), שייצר את האייטם, לאחר שהפיק לליהיא הפתעה מטלטלת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב. יוסי וליהיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצהרי יום שישי, זימן צבר את הבלונדה הלוהטת שלו לאירוע השקה נוסף, שיתקיים לכאורה בחנות התכשיטים "יעקובוב דיימונד קוטור" בקניון ארנה. ליהיא לא התבלבלה, אישרה הגעה והתכוננה לעוד איוונט רווי פינגר פוד וקאווה, בסיומו תוכל לחזור הביתה עם שקית הפתעה. מה שהיא לא ידעה, זה שאת ההפתעה הכי גדולה, מכין לה צבר בעצמו. גרינר הגיעה לחנות ולא ממש הופתעה למצוא שם צוות טלוויזיה של "חדשות הבידור", ומספר צלמי פפראצי, אך רגע אחרי שהגיעה, שלף צבר את הטבעת ואת השאלה הגורלית. גרינר התרגשה בשיגעון וצווחה "כן!".

עדיין לא ברור מתי ואיפה יתחתנו השניים, אבל החתונה הזו היא מכת מוות לכל השמועות על חוסר היציבות בזוגיות של השניים. למי ששכח, ליהיא ויוסי שלה הכירו לפני ארבעה חודשים, במהלך בילוי במועדון לילה. גרינר נסעה לחופשה בלוס אנג'לס וכשחזרה המשיכו השניים מאותה נקודה בה הפסיקו.

וואלה! סלבס קיבלה הצעת נישואים בחירייה. כמה סימבולי

גם האקס, עתי שולברג, מתחתן עם איגי וקסמן

לפני החתונה: ליהיא פוצחת בדיאטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
או מיי גוד!!! ליהיא ויוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully