וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של סקרלט גו'הנסון בחובות

שירות וואלה! סלבס| צילום: אימג’בנק – GettyImages

12.1.2012 / 0:00

שלוש שנים אחרי שסקרלט ג'והנסון פיטרה את אמה מתפקיד מנהלתה האישית, האם שוקעת בחובות ואיבדה לאחרונה מקדמה של 130 אלף דולר, ששילמה על דירה שהתכוונה לרכוש. וואלה! סלבס אמא יקרה

לא תמיד להיות "מאמאג'רס" (אמהות מנהלות, בסלנג הוליוודי) זה אומר לחיות טוב. בניגוד לציפי רפאלי, המנהלת את בתה בר רפאלי, שמצליחה לתחזק קשר משפחתי ועסקי יחדיו, סקרלט ג'והנסון ואמה החליטו בשנת 2009 שהן לא יכולות יותר לעבוד צמוד. לפי אתר הרכילות TMZ, ג'והנסון פיטרה את אמה מתפקיד המנהלת האישית שלה, ומאז האם, מלאני סלואן שוקעת בחובות.

לאחרונה ניסתה האם לרכוש דירה במנהטן, ושילמה למוכרים סכום של כ-130 אלף דולר מקדמה. לאכזבתה הרבה, הבנק לא אישר לה את גובה המשכנתא שביקשה, וזו נאלצה לחזור בה מהרכישה. המוכרים לא הסכימו להחזיר את המקדמה ששולמה וסלואן ועורך דינה פצחו במניפסט קורע לב, על זה שסקארלט פיטרה אותה ומאז אין לה כסף.

סקרלט ג'והנסן. GettyImages
באמא שלך. סקרלט/GettyImages

זו לא הפעם הראשונה שעסקים ומשפחה לא מתערבבים כמו שצריך, האמא הטרייה, ביונסה פיטרה את אביה מתפקיד מנהלה האישי, לאחר שנחשד בגניבת מיליונים, כך גם בריטני ספירס פיטרה את אביה, מניהול סיבוב ההופעות שלה ונדרשה לשלם לו מיליון דולר כפיצוי.

וואלה! סלבס פיטרה פעם את אמא שלה ופתאום קרה פלא, נעל התחילה לרדוף אחריה ברחבי הבית.

אתם קובעים: התמונות הכי לוהטות של סקרלט ג'והנסון

סקרלט ג'והנסון פנתה ל-FBI בעקבות פרסום תמונות העירום

בריטני ספירס מאורסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully