וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרלט ג'והנסון פנתה ל-FBI בעקבות פרסום תמונות העירום

שירות וואלה! סלבס

15.9.2011 / 9:30

סקרלט ג'והנסון פנתה ל-FBI על מנת שיפתחו בחקירה בעקבות פריצה לטלפון האישי שלה ופרסום תמונות העירום שלה שהיו שם. וואלה! סלבס פותחת בחקירה

מתברר שלא רק וואלה! סלבס חשה אקסביציוניסטית ואוהבת להשתטות ולצלם את עצמה בעירום. גם השחקנית ההוליוודית סקרלט ג'והנסון חשה אותו הדבר. ככל הנראה, השחקנית התקנאה בתמונות העירום של בלייק לייבלי והחליטה שגם היא צריכה כמה. אלא שהיא לא למדה מהאחת שיודעת, ושכחה שממש כמו שקרה לבלונדה ההיא, גם התמונות שלה יכולות לדלוף לרשת. אופסי, זה קרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק רציתי לבדוק אם יש לי חצ'קון על הגב. ג'והנסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול (ד') בלילה פורסם כי השחקנית פנתה ל-FBI בעקבות פרסום תמונות עירום שלה באתרי אינטרנט שונים, בהן נראית ג'והנסון מצלמת את עצמה בתנוחות שונות וסקסיות. אתרי הרכילות בארצות הברית מדווחים כי השחקנית נפלה קורבן לפריצה של האקרים שככל הנראה פרצו גם לטלפונים של סלבס רבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועל הצוואר, יש לי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לג'והנסון, מתברר כי גם השחקנית מילה קוניס נפלה כקורבן לאותו האקר וכי יש בידיו תמונות שנשלחו אליה מחברה לסרט, ג'סטין טימברלייק. על פי הפרסומים, אלמוני פנה לבלוגר פרז הילטון והציע לו לקנות שלוש תמונות בהן נראה טימברלייק עם תחתון ורוד של קוניס על ראשו. הבלוגר, שבדרך כלל אוהב להשתלח במפורסמים, החליט הפעם להיות נחמד ולהזהיר את הסלבס שימחקו את תמונות העירום שלהם מהסלולרי.

וואלה! סלבס מנסה שנים להדליף את תמונות העירום שלה לאינטרנט, אבל אף אחד לא מוכן לקנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully