וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה ילדה בת

שירות וואלה! סלבס | צילום: gettyimagesbank

8.1.2012 / 9:15

קולולו: לאחר מה שנראה כמו ההריון המהיר בהיסטוריה, ביונסה ילדה אמש (שבת) את בתה הבכורה שלה ושל בעלה, ג'יי זי. שמה, אם תהיתם: בלו אייבי קרטר. וואלה! סלבס סנדקית

רק באוגוסט האחרון הודיעה ביונסה קבל עם ועדה, מעל בימת טקס פרסי הוידאו של רשת האמ.טי.וי, כי היא נושאת ברחמה את יורשת העצר לממלכת נואלס-ג'ייזי. הזמרת, שסיימה את ההופעה שלה, ליטפה את הכרס ונתנה לקהל להבין את הרמז שבבטנה טופח רכש חדש למשפחה, מה שגרר תשואות רבות. לאחר מכן כל כותרות העיתונים בעולם הכריזו על ההריון המרגש והוסיפו כי הזמרת נושאת בבטנה בת.

לאחר אין ספור שמועות לגבי הגעתה של הסופרסטאר לבית החולים "סיינט לוק רוזוולט" שבניו יורק כשהיא מלווה בבעלה הראפר ג'יי זי, אתרי הרכילות בחו"ל מדווחים הבוקר, כי אמש (ש'), ביונסה ילדה את בתה הבכורה והעניקה לה את השם: בלו אייבי קרטר. על פי מקורבים, ג'יי זי סיפר את הבשורה הטובה לחבריו, מה שאף גרם לחברה ריהאנה לצייץ בטוויטר: "ברוכה הבאה לעולם, הנסיכה קרטר! אוהבת, דודה ריהאנה". גם המוזיקאי והחבר הקרוב ראסל סימונס צייץ בטוויטר: "ברכות לחבריי הטובים ג'יי זי וביונסה".

השניים, כך על פי דיווחים באתרי הרכילות האמריקאיים, השכירו את כל קומת הוי.איי.פי של מחלקת היולדות בבית החולים.

ביונסה טקס פרסי MTV. MTV
ביונסה חושפת את ההריון./MTV

בעבר עוררה ביונסה מהומה, לאחר שדווח כי ההריון מפוברק וכי ישנו סיכוי שהזמרת בכלל לא נושאת בבטנה את התינוקת. האשמות שקיבלו תוקף לאחר שבמהלך ראיון טלויזיוני באוסטרליה, הזמרת התכופפה והכרס ההריונית שלה התקפלה משל היתה תותבת מגומי. כאמור, כל המלעיזים הוכחו כטועים לאחר שביונסה כרעה ללדת בשעות האחרונות. מזל טוב!

וואלה! סלבס מוכנה ללדת רק עם דולפינים. ושפמנונים.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully