וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביונסה יש בת בבטן

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

27.10.2011 / 12:00

מלכת הבוטילישס ביונסה צפויה ללדת בת, ועל פי החברים הקרובים, אין מאושרת ממנה. אולי זאת הסיבה שהיא בנתה לתינוקת חדר בגודל של ארבע דירות. וואלה! סלבס שואלת: מי מנהל את העולם?

בלוגר הרכילות פרז הילטון חושף היום, כי חברים קרובים של ביונסה וג'יי.זי (המממ....בר, זאת את?) מרכלים כי השניים מצפים לבת. כן, כן, עוד ביונסה קטנה הולכת לפרוץ לאוויר העולם בקרוב.

למרות שבשיחות סגורות סיפרה הזמרת שממש לא אכפת לה מה יהיה מין היילוד, בתוך תוכה, כך מספרים החברים, היא קיוותה שזו תהיה בת, והייתה מאושרת לגלות שזה באמת המצב. עוד לירלר המקור: "ביונסה נרגשת מכך שתהיה לה ילדה. היא ואימא שלה מאוד קרובות, והיא מאוד רוצה שגם לה תהיה מערכת יחסים הדוקה כזאת עם הבת שלה".

ביונסה טקס פרסי MTV. MTV
היא גם תקבל את הבוטילישס של אימא? ביונסה חושפת בטן היריונית בטקס פרסי ה-MTV/MTV

אגב, אל תדאגו, גם לג'יי.זי תהיה הזדמנות לטפח יורש קטן. הזמרת רמזה לאחרונה, כי היא לא מתכננת לעצור אחרי צאצא אחד. בהשקת הבושם החדש שלה, סיפרה הכוכבת שהיא לוקחת השראה מאחותה, סולאנג', שהיא גם אימא, "אני מסוגלת לבכות בכל פעם שאני חושבת עליה, מכיוון שהיא כזאת אימא נפלאה. אני מתפללת שגם לי יהיה את אותו חיבור עם הילדים שלי".

בינתיים, הזוג המאושר מכין את הפנטהאוז המפואר שלהם בשכונת טרייבקה הניו יורקית, לקראת בואה של היורשת. על פי דיווחים מסביב לעולם, ביונסה בנתה עבורה חדר תינוקות בגודל 240 מ"ר - בערך באותו גודל של ארבע דירות ניו יורקיות ממוצעות.

וואלה! סלבס בנתה לעצמה ארון בגדים באותו גודל בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully