וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי שרה מזרחית לג'יי.זי

וואלה! סלבס

26.10.2011 / 9:36

זוכרים שבר רפאלי הייתה בניו יורק ותיעדה את עצמה בחנות תקליטים? אז זהו, מסתבר שהדוגמנית ביקרה שם במסגרת וידאו שהיא צילמה עבור אתר הלייף סטייל של ג'יי.זי. וואלה! סלבס דיווה

בר רפאלי היא לא רק דוגמנית. נראה כי הסופר מודל הישראלית היא גם מכתיבת דעת קהל ואפילו נחשבת למישהי עם טעם טוב במוזיקה. זאת כנראה הסיבה שהראפר הסקסי, האבא לעתיד ובעלה של ביונסה ג'יי.זי, צילם אותה עבור אתר הלייף סטייל שלו, "Life + Times".

רפאלי, הצטלמה עבור האתר בחנות תקליטים וסיפרה על האמנים האהובים עליה, "אני קצת נבוכה להגיד את זה, אבל בגיל 12 בערך, הייתי מאוהבת באחים האנסון", הודתה הדוגמנית, "בכל השלושה".

עוד סיפרה האקסית של ליאו, כי כשהיא בצילומים, "אני שמה ברקע מוזיקה של ריהאנה וביונסה. כל דבר שיגרום לי לזוז", והמשיכה, "כשאני רוצה להרגיש סקסית, אלו שתי הנשים הכי סקסיות עבורי".

אבל הדובדבן שבקצפת היה כאשר הבלונדה החליטה להפגין את כישורי השירה שלה, ולא סתם, אלא עם שירים של אייל גולן, "זה יהיה משעמם עבורכם, כי אתם לא תדעו במי מדובר", הזהירה רפאלי לפני שהתחילה לשיר, "קוראים לו אייל גולן, זו מוזיקה מאוד אתנית. הוא גם חבר שלי, הוא ימות עליי אם הוא יידע".

וואלה! סלבס שומעת רק שירים של חופני.

רוצים להיזכר בגרסה של אייל לשיר? הכנסו לפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully