וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס מאורסת

שירות וואלה! סלבס

17.12.2011 / 11:53

בריטני ספירס אמרה כן להצעת הנישואים של בן זוגה בשלוש השנים האחרונות, ג'ייסון טראוויק, כך מדווח אתר הרכילות TMZ. וואלה! סלבס פעם שלישית גלידה

בריטני ספירס מאורסת, כך מדווח אתר הרכילות TMZ. על פי האתר, נסיכת הפופ הנצחית קיבלה אמש (ו') מבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, ג'ייסון טראוויק, את ההצעה לה מחכה כל אישה. כזכור, וואלה! סלבס כבר דיווחה לכם לפני כשלושה חודשים שטראוויק מתכנן להציע לבלונדה נישואים.

עוד מדווח האתר כי טראוויק בחר בדרך המסורתית וביקש את ידה של הספירס מאביה. לאחר שקיבל ממנו את האישור הוא שלף טבעת והציע לה נישואים. היא כמובן, אמרה ברור! מאוחר יותר הבלונדה אף צייצה בחשבון הטוויטר שלה משהו שנראה כמו חצי הודאה: "OMG! אתמול בלילה ג'ייסון הפתיע אותי עם המתנה היחידה שלא יכולתי לחכות לה. אני כבר מתה להראות לכם, כל כך כל כך נרגשת". הכי תנוחי.

בריטני ספירס, ג'ייסון טראוויק. David Livingston, GettyImages
מזל טוב./GettyImages, David Livingston

עבור ספירס אלו הם נישואים שלישיים לאחר שבגיל 23 התחתנה עם חבר הילדות שלה ג'ייסון אלכסנדר בלאס וגאס ברגע של שכרות. הנישואים נמשכו מספר שעות, עד שהשניים התפכחו והבינו שההשתוללות שלהם הייתה קצת מוזגמת. עם זאת, לא לקח לבלונדה המטוללת יותר מדי זמן (8 חודשים ליתר דיוק), בשביל לעשות שוב את אותה הטעות ולהתחתן עם הרקדן קווין פדרליין ואף ילדה לו שני ילדים.

וואלה! סלבס מתחתנת בפעם השלישית רק אם זה מגיע עם הסכם ממון משולש.

זוכרים את יום ההולדת ה-30 של הנסיכה?

בריטני אמנם מתחתנת, אבל מסתבר שהיא אחראית לגירושים של אשטון ודמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully