וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שלישית גלידה: בריטני ספירס בדרך לחופה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

15.9.2011 / 7:34

קולולולו: אחרי שתי חתונות כושלות, בריטני ספירס צפויה לצעוד על המסלול בפעם השלישית. זאת כמובן, אם החבר שלה באמת יציע, כמו שהוא מספר לכולם. וואלה! סלבס איי דונט

כבר פעמיים בחייה בריטני ספירס לבשה לבן, צעדה מתחת לחופה והודיעה בביטחון שהפעם זה לתמיד. זה, כמובן, לא קרה. אבל היי, מקורות אופטימיים דיווחו לאתר הרכילות האמריקאי, X17, שבן זוגה של ספירס בשנתיים האחרונות ומי שהיה הסוכן שלה עד לפני כמה חודשים, ג'ייסון טראוויק, עומד להציע לה נישואים בקרוב, והפעם זה יהיה סופי.

לפי האתר, עדי ראייה הבחינו בטראוויק נכנס לחנות תכשיטים עם מעצב ידוע והשניים פשפשו יחדיו בערמת יהלומים מאוסף פרטי ויוקרתי. עוד מדווח, כי המחומצנת מסתובבת ברחבי העיר ומספרת שעם כל הכבוד לשני הילדים שכבר יש לה והווטו שאביה הטיל על הרעיון, החלום שלה הוא להביא ילד נוסף לעולם עם טראוויק, על מנת להוכיח לכולם שהיא אמא טובה וראויה.

בריטני ספירס ושני בניה ג'יידן ג'יימס ושון פרסטון. Angela Weiss, GettyImages
בקרוב אותה התמונה רק עם תינוק. בריטני ושני הבנים בהצגה של מלך האריות/GettyImages, Angela Weiss

כזכור: הבעל הראשון של ספירס, הראפר הכושל, קווין פדרליין, מצץ לה את חשבון הבנק ואחרי שנתיים של נישואים, כאשר הזמרת היתה רק בת 24 השניים התגרשו. לאחר מכן, ברגע של טמטמת, החליטה הזמרת להתחתן עם חבר הילדות שלה ג'ייסון אלכסנדר בלאס ווגאס. גם הזוגיות הזו החזיקה חצי דקה והסתיימה כמו שהתחילה. אגב, כמה שנים אחרי, אותו אלכסנדר לירלר בראיון למגזין סטאר שטראוויק, הנוכחי של ספירס בכלל מכה אותה. הזוג המאושר הכחיש.

וואלה! סלבס הרביצה פעם לפוסטר של בריטני, כי הוא ביקש את זה וואן מור טיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully