וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של בריטני אוסר עליה להביא עוד ילדים לעולם

שירות וואלה! סלבס

26.5.2011 / 10:34

במקום לאמץ ילדים כמו מדונה וברנג'לינה, בריטני ספירס רוצה להיכנס שוב להריון מהחבר ג'ייסון טראוויק. אביה של זו מסתייג, מחשש ששוב תאבד את שפיותה. וואלה! סלבס קשרה את החצוצרות

אחרי גמילות, אשפוזים ושאר תחלואות בלונדיניות, בריטני ספירס (29) השיבה לעצמה את הקריירה וכעת היא חולמת על צאצא חדש. אך אביה, ג'יימי ספירס, מתכוון למנוע מבתו את החלום להתרחבות השושלת והרחם. אתרי גוסיפ בניכר מדווחים שבריטני מתה להינשא לבויפרנד ג'ייסון טראוויק (39) ולהעניק לו יורש, אך ספירס האבא, חושש שטרפת ההורמונים מהריון חדש יגרמו לבריט לעוד התמוטטות עצבים.

בריטני ספירס, ג'ייסון טראוויק. David Livingston, GettyImages
נו מור ילדים פור יו. ספירס עם הבויפרנד טראוויק/GettyImages, David Livingston

.מקור שמקורב לאבי הכוכבת מדווח שלמרות שג'יימי יודע שבתו מאוהבת בטראוויק ומעוניינת להקים עמו משפחה, חששותיו לאיבוד שליטה מצד בתו, שיגמר בטוטאלוס ממש כמו ב-2007, גורמים לו להסתייג מהרעיון שבתו תכנס שוב להריון: "הוא מרגיש שהיא עדיין לא יציבה מכדי להביא עוד עולל לעולם". המקור מוסיף שג'יימי לא מעוניין שבריטני תעבור עוד טראומה שכזאת. להזכירכם: בריטני אושפזה במוסד לתחלואי נפש בשנת 2008, אחרי שנאבקה בדיכאון לאחר לידת בנה ג'יידן, בנם בן ה-4 שלה ושל האקס קווין פדרליין (33).

בריטני ספירס. AP, AP
ומה עם עוד בת? ספירס עם הילדים/AP, AP

אך הזמרת נאבקת כרגע באביה הדומיננטי כשהיא מתעקשת על רצונה להביא משפחה גדולה. המקורב אל אלו מדווח שבאירועים שונים בריטני ציינה בפניו של ג'ייסון שהיא רוצה עוד 3 ילדים, שאחת מהם חייבת להיות בת, כי חסר לה מאוד לעשות דברים של בנות עם ילדיה, היא אוהבת את בניה, ביניהם שון (5), אבל ממש חסרה לה בת בחייה.
הלו, בריטני, וואלה! סלבס מתה עליך, אולי תאמצי אותה בתור בת, מה דעתך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully