וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"סטאר": אשטון קוצ'ר בגד בדמי עם בריטני ספירס

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

3.10.2011 / 11:21

אתם לא הוזים: הצהובון "סטאר" מדווח כי לאשטון קוצ'ר היה רומן קצר, שנמשך לילה אחד, עם נסיכת הפופ הבלונדינית בריטני ספירס. וואלה! סלבס המומה

נראה כי אשטון קוצ'ר לא יודע שובע מנשים, רק שהפעם זה התפוצץ לו בפרצוף. הצהובון האמריקאי "סטאר" מדווח שלפני מספר שנים ניהל ההוליוודי רומן קצר עם בריטני ספירס, דבר שמאד עצבן את דמי, אשר הצליחה להעלים עין מהפרשה.

הייתם מעדיפים לילה עם בריטני או דמי? בואו להצביע בפייסבוק

בנוסף, אם יש לכם 250 אלף דולר, אתם מוזמנים לנסות לרכוש את הזכויות על הג'ורה של שרה לייל הטקסנית בת ה - 23, אשר עד לאחרונה ענתה לתואר בימבו מחומצנת משכונת מצוקה, אך החל משבוע שעבר עונה גם לשם החיבה החדש שלה: "זו שעשתה את אשטון קוצ'ר בהאט-טאב".

מתברר שהשמועות העיקשות על הגירושים של אשטון קוצ'ר ודמי מור ניצתו באשמתה של הילדונת האמביציונית, שבסך הכל הגיעה למסיבה כדי לקבל אלכוהול חינם ויצאה משם עם זיכרונות, לכאורה, מלילה עם כוכב הוליוודי. לפי אתרי רכילות אמריקאים, במקום לחגוג עם אשתו את יום הנישואים השישי שלהם, קוצ'ר בילה את הלילה החגיגי במסיבה פרועה עם לא מעט נערות סביבו, בזמן שמור היתה באירוע בניו יורק. רגע לפני שלייל מחקה את כרטיס הפייסבוק שלה מפני מטרידים ושכרה עורך דין , היא הספיקה לספר למקורביה שאשטון דירג את הבנות במועדון הלילה בו הכירו, וחילק אותן לקבוצות: "ראויה לטבול איתי בהאט-טאב" ו"לא ראויה". שיא הסטייל.

אשטון קוצ'ר, דמי מור. Stephen Lovekin/Staff, GettyImages
אשטון ודמי בימים יפים יותר/GettyImages, Stephen Lovekin/Staff

למרות שבני הזוג קוצ'ר - מור מנסים לשדר עסקים כרגיל ואפילו נצפו בסוף השבוע האחרון כשהם יוצאים יחדיו ממרכז הקבלה בלוס אנג'לס – עדיין עונדים את טבעות הנישואים שלהם, הצהובון האמריקאי "STAR" מוכן להישבע שלפנינו משפט גירושים ארוך ומכוער, במרכזו יעמדו לא פחות מ-290 מיליון דולר.

לפי הצהובון, מור התעלמה מלא מעט פרשיות אהבים קצרות של בעלה, אך כאשר יותר מדי עדויות בדבר הרומנים המזדמנים של קוצ'ר החלו לצוץ, החליטה לפני מספר חודשים השחקנית בת ה-45 שהיא אינה מעוניינת יותר לחלוק עם בעלה הצעיר (32) בית והזוג עבר להתגורר בנפרד.

בלילות של ירח מלא גם וואלה! סלבס היא בימבו שראויה לזמן איכות עם אשטון בהאט טאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully