וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב, המאמי הלאומית לשעבר, הרוקרית בהווה והאמא לעתיד, מתחתנת: כל הפרטים, התמונות, העדכונים, הפפראצי, התגובות, הדיווחים, המוזמנים, האורחים והרגעים המרגשים בהחלט מאירועי החתונה של השנה - נינט טייב ויוסי מזרחי אומרים "איי דו". וואלה! סלבס עוקבת אחרי שלל השמחות המסעירות בחייה של הזמרת והרוקסטאר - שהתארסה בחודש יוני 2014 לבן הזוג בחודשים האחרונים, מוזיקאי שהוא חבר בלהקת הרוק הקולקטיב. שאף מצפים בימים אלה לתינוקת חדשה שתכנס לחייהם בחודשים הקרובים. מדינת ישראל כולה עקבה אחרי הקשר הארוך שלה ושל יהודה לוי, כולל שבע שנות זוגיות, הצעת נישואים וכמובן פרידה מתוקשרת - אז נינה הפתיעה את כולם, כשהודיעה על נישואיה למי שמלווה אותה מקצועית בשנתיים האחרונות. קבלו את סיקור האירועים המרגשים, החל ממסיבת הרווקות היוקרתית של נינט טייב עם חברותיה הטובות, דרך ה"חינינה", טקס החינה המרוקאי המסורתי המקדים לחתונה של משפחת טייב ועד לאירוע המרכזי של הרוקסטאר - החופה הנוצצת שתיערך בקיבוץ געש, זו שבה הזמרת ההריונית תתאחד עם בן הזוג שלה ואבי בתה, ב-9 בספטמבר 2014. קבלו את החתונינט של נינט ויוסי, החתונה של השנה בביצת הבידור הישראלית.

נינט טייב, המאמי הלאומית לשעבר, הרוקרית בהווה והאמא לעתיד, מתחתנת: כל הפרטים, התמונות, העדכונים, הפפראצי, התגובות, הדיווחים, המוזמנים, האורחים והרגעים המרגשים בהחלט מאירועי החתונה של השנה - נינט טייב ויוסי מזרחי אומרים "איי דו".
וואלה! סלבס עוקבת אחרי שלל השמחות המסעירות בחייה של הזמרת והרוקסטאר - שהתארסה בחודש יוני 2014 לבן הזוג בחודשים האחרונים, מוזיקאי שהוא חבר בלהקת הרוק הקולקטיב. שאף מצפים בימים אלה לתינוקת חדשה שתכנס לחייהם בחודשים הקרובים.
מדינת ישראל כולה עקבה אחרי הקשר הארוך שלה ושל יהודה לוי, כולל שבע שנות זוגיות, הצעת נישואים וכמובן פרידה מתוקשרת - אז נינה הפתיעה את כולם, כשהודיעה על נישואיה למי שמלווה אותה מקצועית בשנתיים האחרונות.
קבלו את סיקור האירועים המרגשים, החל ממסיבת הרווקות היוקרתית של נינט טייב עם חברותיה הטובות, דרך ה"חינינה", טקס החינה המרוקאי המסורתי המקדים לחתונה של משפחת טייב ועד לאירוע המרכזי של הרוקסטאר - החופה הנוצצת שתיערך בקיבוץ געש, זו שבה הזמרת ההריונית תתאחד עם בן הזוג שלה ואבי בתה, ב-9 בספטמבר 2014.
קבלו את החתונינט של נינט ויוסי, החתונה של השנה בביצת הבידור הישראלית.

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully