וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי על נינט: "מאחל לה שמצאה את אהבת חייה"

רגע אחרי שקראתם על הצעת הנישואים שנינט טייב קיבלה - כעת גם האקס המיתולוגי מגיב להילולה. הפתעה: לוי דווקא מפרגן לאהבת חייו לשעבר ומאחל לה רק אהבה. וואלה! סלבס הרמוניה

ניר פקין

בזמן שהביצה כולה געשה אתמול בעקבות הידיעה כי נינט טייב אמרה "איי דו" לבן זוגה בשבעת החודשים האחרונים - יוסי מזרחי, נראה שמי שפחות התרגש מהידיעה, היה האקס והארוס לשעבר יהודה לוי.

היום (ב') תפס צלם הפפראצי של וואלה! סלבס את האקס המיתולוגי והשווה במיוחד מחוץ לביתו, וניסה לברר איתו איך הוא מרגיש. לוי, שלא ממש הבין מה הצלם רוצה, שידר עסקים כרגיל ונראה מחוייך מתמיד. משחק טוב או אדישות למצב?


עוד רכילות?
מאורס טרי: גם החבר של נינט טייב מגיב
חשד: מירי שילון הותקפה על ידי בן זוגה
עוז זהבי והחברה מתרגלים חתונה

יהודה לוי. ניר פקין
בהצלחה. יהודה לוי/ניר פקין

כשנשאל השחקן המסוקס מה יש לו לומר על הכותרות הזועקות והטבעת, השיב "הזועקות? למה זועקות? שיהיה לה המון המון בהצלחה". עוד הוסיף, "אני מקווה שהיא מצאה את הזוגיות שמתאימה לה ושתפרח. זה מה שאני מאחל לה. המון אהבה". באמת, ככה? מה עם קצת ציניות?

טייב ולוי, אם שכחתם, נחשבו לאחד מהזוגות הלוהטים והיציבים ביותר בתעשיית הבידור. לאחר כשבע שנות זוגיות, השחקן כרע ברך במהלך טיול רומנטי ברומא, והציע נישואים לזמרת שנחשבה לאהבת חייו. אבל מה, לאחר כשנה הוציאו השניים הודעה רשמית ובה הודיעו על פירוק החבילה.


וואלה! סלבס מאחלת לאקס שלה רק דברים טובים. כלומר, אחרי שיגיע לגיהנום.

רכלו על מה שאמר יהודה לוי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully