וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מירי שילון הותקפה על ידי בן זוגה

שי ארוזאן

9.6.2014 / 8:32

גרושתו של מגיש הטלוויזיה דן שילון, הגישה בשבוע שעבר תלונה בתחנת המשטרה כנגד בן הזוג שלה הזמר לשעבר שאול צירלין בגין תקיפה ואלימות פיזית. וואלה! סלבס המומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איים עלי עם סכין". מירי ahkui/מערכת וואלה!, צילום מסך

לידיעת מגיש הטלוויזיה דן שילון: בזמן שאתה מחליף בנות זוג כמו גרביים, גרושתך מירי שילון, הגישה בשבוע שעבר תלונה נגד בן זוגה בתקופה האחרונה - הזמר לשעבר שאול צירלין, בטענה כי תקף אותה פיזית.

מיד לאחר הגשת התלונה, נעצר צירלין והובא לחקירה. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של הזמר, שנמצא בבית המעצר מצאת חג השבועות. הבוקר האריך בית המשפט את מעצרו ב-24 שעות נוספות עד לדיון מחר.

צירלין, נעצר ביום חמישי שעבר על ידי שוטרי תחנת זכרון יעקב, לאחר ששילון הגישה תלונה בתחנת המשטרה כי הזמר תקף אותה ואף איים עליה כי כי יפגע בה. למחרת יום שישי, הובא צ'רלין לבית משפט השלום בחיפה שם הוארך מעצרו עד היום ובהחלטת בית המשפט הוארך מעצרו בשנית.

לטענתה של שילון, צירילין הפיל אותה לרצפה ואף ניסה לחנוק אותה. כמו כן, שילון טוענת שהצרחות היו כה עזות שאפילו השכנים שמעו אותם. משם התפנתה שילון אל בית השכנים הצמוד אליהם ומאוחר יותר נסעה לביתה בתל אביב. מהעדויות העולות בפרוטקול העידה שילון על מריבות עבר כאשר בשלב מסוים צירלין אף נטל סכין מטבח ואיים אליה.

גורם משטרתי המקורב לחקירה, אמר היום כי ככל הנראה תוגש השבוע הצהרת תובע כנגד הזמר ובהמשך יוגש כנגדו כתב אישום על עבירות אלימות במשפחה, זאת מאחר וצירלין ושילון חיים בזוגיות תקופה ארוכה, לכן המשטרה ובית המשפט מתייחסים לתקיפה ולתלונה כאל "אלימות במשפחה".
צירלין בן ה-55 הוא זמר עבר שהתפרסם בשנות השמונים עם להיטו "סוכר", בשנה האחרונה התגורר בביתה של שילון בזכרון יעקב, שם גם נעצר על ידי המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שאול צירלין. שלומי גבאי
שאול בהארכת המעצר/שלומי גבאי

שילון בת ה-60 היא גרושתו של איש הטלוויזיה דן שילון, השניים החליטו לסיים את מערכת היחסים ביניהם בדצמבר 2012, אחרי קרוב ל-30 שנה. שילון, שכמו בעלה, עבדה שנים בעולם הטלוויזיה - לרוב מאחורי הקלעים בתפקידי הפקה ועריכה.


שילון מסרה בתגובה הערב לוואלה! סלבס שהיא אינה מעוניינת להגיב והעדויות והפרוטקולים של הפרשה מדברים בעד עצמם.


וואלה! סלבס מגנה כל אלימות באשר היא. שיהיה ברור!

(בכתבת הידיעה השתתף שלומי גבאי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully