וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב עצבנית: "כ** אמא של הצלמים"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

12.6.2014 / 11:30

רגע אחרי שפורסם שהרוקסטאר ובן הזוג יוסי מזרחי התארסו, עדשות מצלמות הפפראצי נצמדו לנינט טייב. אמש בהופעה חגיגית, המאמי לשעבר הביעה את דעתה על ההמולה. וואלה! סלבס פלאש

ניר פקין

נינט טייב מאורסת או כועסת? ארבעה ימים בלבד חלפו מאז הפרסום על אירוסיה של הזמרת לבויפרנד בשבעת החודשים האחרונים, יוסי מזרחי, אך נדמה שהעצבים של הרוק צ'יק כבר מעט רופפים. אמש (ד'), טייב ניצלה את הבמה שעליה הופיעה, כדי לשחרר קיטור על ההמולה סביבה בכלל ועל צלמי הפפראצי בפרט.

טייב, שכבר כמה שנים מתנערת מתדמית המאמי הלאומית (במיל'), הוכיחה שכאשר מעצבנים אותה, אין שום קשר בינה לבין המותק ההיא. שחררי, כפרה.


עוד סיפורי סלבס:
אסי עזר VS סתיו שפיר: ”אישה רעה, רעה, רעה”
ציירי לך שפם: דר זוזבסקי בקמפיין צרפתי
בואי, כלה: אילנית לוי מלווה את אחותה

נינט טייב. ניר פקין
כבר לא כועסת? נינט טייב עם המנהלת הצמודה שלה/ניר פקין
נינט טייב. ניר פקין
יד ביד, אם רק תיתן לי יד/ניר פקין

אתמול, השתתפה במופע במועדון ה"זאפה", שהפך להופעה הפומבית הראשונה של הזמרת מאז דבר האירוסים המפתיעים. נינה, כהרגלה, בחרה שלא ממש להתייחס לשינוי הסטטוס האישי על הבמה (מלבד הנפת כוסית לחיים משעשעת) - אך מאחורי המיקרופון, בחרה לצאת נגד צלמי הפפראצי. כן, אלה שבימים האחרונים היו עסוקים במעקב אחריה ואחרי ארוסה הטרי.

מול הקהל מלא באנשים, טייב הסתפקה במשפט קצר שבעצם אומר הכל. "כוס אמא של הצלמים האלה", אמרה בחצי צחוק חצי כעס. הכי משוחררת. המשפט הקצר אך קולע, הגיע אחרי מספר ימים בהם טייב ומזרחי תועדו במושב בצפון השרון, שם הזמרת מקליטה את אלבומה החדש, בחברת בן זוגה, שאף מפיק את האלבום.

נינט טייב. ניר פקין
רוץ, בן סוסי!/ניר פקין
נינט טייב. ניר פקין
בלי לפתוח פה, בבקשה. נינט טייב/ניר פקין

במהלך הימים האחרונים, גם וואלה! סלבס עשתה את הלא יאמן ויצאה מגבולות תל אביב - כדי להשיג תגובה מהמאורסת הטרייה ואף הצליחה לקבל ברכה מהאקס המיתולוגי, יהודה לוי, שטען שהוא "מקווה שמצאה את אהבת חייה". טייב, שרגילה להתעניינות בלתי פוסקת בחייה האישיים, משתפת פעולה עם צלמי הפפארצי. למרות זאת, החטטנות של הימים האחרונים, בשילוב הלחץ של הקלטות האלבום, הוציאו ממנה גם את אותה קללה עסיסית לכיוון הצלמים.

רגע אחרי ההופעה, צלמה האמיץ של וואלה! סלבס המתין למיס מאורסת מחוץ למועדון, רק כדי לאחל לה מזל טוב. נינה, שלוותה במנהלת האישית שלה, בחרה שלא להגיב לאיחולים - אבל שחררה את אותו חיוך מפורסם פלוס. רעה.


וואלה! סלבס לא מקללת, לא מעשנת ולא שותה. טוב, על מי היא עובדת.


רכלו על הקללות של נינט בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully