וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קרה! נינט טייב נישאה ליוסי מזרחי

9.9.2014 / 19:35

הציפייה מורטת העצבים הסתיימה: נינט טייב התחתנה הערב עם בחיר לבה, המוזיקאי יוסי מזרחי - בטקס חופה מצומצם ומרגש שהורכב מבני משפחה וחברים קרובים בלבד. וואלה! סלבס לבנה

תמונות גולשים
נינט טייב חתונה. ניר פקין
הרי את... נינט טייב ויוסי מזרחי חתן-כלה/ניר פקין

(צילומים: ניר פקין)

וואו! אחרי חודשים מורטי עצבים, שבועות של הכנות ו-24 שעות אחרונות מרגשות לקראת החתונה של השנה, זה סוף סוף קרה: נינט טייב ויוסי מזרחי - בעל ואישה כדת וכדין.

טייב בת ה-30 ומזרחי בן ה-25, הגיעו לפני כשעה קלה לאולם האירועים "אבניו" שבקיבוץ געש, כשהם מלווים בבני משפחה וחברים קרובים. אל טקס החופה הפרטי והמצומצם, שנפתח בשיר "Love" של הביטלס, זכו להגיע רק אורחים ברי מזל שהוזמנו לשעה 18:00 - רגע לפני השקיעה, כאשר שאר המוזמנים זומנו למקום כשעה וחצי אחר כך.

רגע אחרי שהשיר "Rock and Roll" של לד זפלין הושמע בסיום טקס החופה, החילה המסיבה הגדולה, שאליה הגיעו שלל חברים נוצצים. נכון, כולל עוגת קומות עם עיטורים מסדרת האנימציה "המומינים" ושלל הופעות מוזיקליות. קולולו!


חתונינט: נינט טייב מתחתנת | עדכונים שוטפים


עוד נינט? יש בשפע:
מי האורחים שהגיעו לחגוג בחתונה?
מועדון האקסים: יהודה לוי ורן דנקר מבלים יחד
איך נינט טייב בילתה את הלילה האחרון כרווקה

נינט טייב. תמונות גולשים
שיהיה במזל. טייב ומזרחי/תמונות גולשים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. נינט טייב ויוסי מזרחי נישאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

את היממה לפני האירוע בילו השניים בנפרד. הבוקר בילה יוסי יחד עם אביו בטבילה משותפת בים, בזמן שטייב השתכנה בסוויטה של מלון יוקרתי על חוף הים שם בילתה את הלילה האחרון יחד עם אחיותיה סופי. בהמשך היום, נכנסו אליה גם הסטייליסט האישי עם שמלת הכלה, ואחריו גם הוריה של נינט מרסל ויוסי טייב, מלווים באחיה הגדולים.

סיפור היכרותם של השניים החל בזמן עבודה משותפת על אלבומה האחרון של טייב. אחרי שניהלו יחסי עבודה במשך שנים, נינט נכנסה לאולפן ההקלטות עם חברי להקת הקולקטיב (שבה חבר מזרחי) ויצאה משם עם בעל. חודשים ספורים אחרי תחילת עבודתה על מוזיקה שחיברה בינם, באוגוסט 2013,טייב וארוסה דאז, יהודה לוי, הודיעו ע הפרידה של השניים אחרי כשמונה שנות זוגיות.

שלושה חודשים אחר כך צצו שמועות על קשר חדש של המאמי הלאומית במיל' עם הקולגה המוזיקלי. השניים הפכו מיד למטרה לצלמי הפפארצי, כשבחודש יוני האחרון הפתיעו את סביבתם הקרובה (ומדינת ישראל) והודיעו על אירוסיהם. תוך זמן קצר, נודע על הריונה של הזמרת ועל כך שנינה מצפה לבת בכורה.

חתונינט

מי האורחים המפורסמים שהגיעו לחגוג?

לכתבה המלאה
נינט טייב. אינסטגרם, צילום מסך
נינט והשמלה/צילום מסך, אינסטגרם
נינט טייב חתונה. ניר פקין
כמו נסיכה. טייב/ניר פקין

בשבועות האחרונים, טייב הייתה עסוקה בהכנות נמרצות לאירוע המרכזי הערב. החל ממסיבת הרווקות אליה הגיעו חברותיה הטובות. מיד לאחר מכן פורסמה הזמנת החתונה של השניים, שבקשה מהאורחים לבוא לחגוג איתם (רק בלי ילדים קטנים, לפי בקשתם).

לפני כשבועיים השניים אף חגגו במסיבת חינה מסורתית גדולה עם מאות מוזמנים, בהם חברים טובים, קולגות ובני משפחה - ששמחו בחגיגה המשמחת שכללה ריקודי בטן סוחפים לצלילי מוזיקה מרוקאית. ישמח חתני, הכי!


גם וואלה! סלבס רוצה להיות כלה, אבל היא תמיד השושבינה.


רכלו על נינט ויוסי, בעל ואישה, בפייסבוק

נינט טייב יוסי מזרחי. ניר פקין
רק מזל. נינט טייב/ניר פקין
נינט טייב יוסי מזרחי. ניר פקין
קולולו! נינט טייב ויוסי מזרחי/ניר פקין
נינט טייב. תמונות גולשים
וזו כבר השמלה השנייה! נינט קצרצרה/תמונות גולשים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה העוגה! נינט ויוסי אוהבים את המומינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully