וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי ריאליטי שרוצים להשתתף בקמפיין? זה מה שעליכם לעשות

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 9:01

זה דבר ידוע מאוד שפליטי ריאליטי רבים מככבים בקמפיינים במהלך ולאחר שידור התוכנית שבה הם משתתפים, מה שעוזר להם להאריך את 15 דקות התהילה שלהם. אבל איך הם יוכלו לבחור את הקמפיין המתאים להם ביותר? יצאנו לברר

ה"דיל" של תוכניות הריאליטי ידוע: תנו לנו את האישיות שלכם למשך עונה אחת - ובתמורה תקבלו 15 דקות תהילה. מכאן זה שלכם. אם תדעו לשחק נכון - תוכלו להישאר בתודעה גם הרבה יותר זמן.

זה לא סוד שכוכבי ריאליטי הפכו לשחקנים מרכזיים בעולם הפרסום, בעיקר בשל היכולת שלהם להתחבר לקהל רחב, להציג דמות אמינה ולשלב בין האישיות שלהם למותג בצורה טבעית. הם מביאים איתם סיפור אישי, כריזמה ובואו נודה באמת, גם ערימות של עוקבים ברשתות החברתיות.

משרד הפרסום "ארבעים ושתיים", המתמחה בסושיאל מדיה, הרים את הכפפה, ופירט אילו מותגים ועולמות תוכן יכולים להתאים לכמה מהמתמודדים הבולטים ביותר בעונות האחרונות של "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון" ולקהל שלהם. האם נראה בקרוב מישהו כפרזנטורים? רק הזמן יגיד.

יראת טוכפלד, אור אסולין ויהונתן טוכפלד - מנכ"לים שותפים של "ארבעים ושתיים". ניב מאיו,
יראת טוכפלד, אור אסולין ויהונתן טוכפלד - מנכ"לים שותפים של "ארבעים ושתיים"/ניב מאיו

כוכבי "האח הגדול"

פרידה עוזיאל

אחת הפיינליסטיות הבולטות בעונה האחרונה,יכולה להפוך לפרזנטורית המושלמת למותגי יופי ולטיפולי אסתטיקה מזווית חדשה ומרעננת בעולם שזועק שלמות. עם נוכחות מרשימה והדגשה של טיפוח חיצוני שהתלוותה אליה במהלך העונה, היא יכולה להוביל קמפיינים שמדברים על התחדשות וקבלה עצמית. עם כמעט 300 אלף עוקבים, פרידה לא רק מייצגת יופי, אלא גם את הדרך אליו.

פרידה עוזיאל האח הגדול - עם קפוצ'ון של BAPE. מסך רשת 13,
פרידה עוזיאל/מסך רשת 13

הדר שירי

הדר תמיד מקרינה סטייל, מה שהופך אותה לבחירה טבעית עבור מותגי לייף סטייל כמו חופשות יוקרתיות, רכבים ומסעדות גורמה. הדר מצליחה לשדר תחושת אקסקלוסיביות שכל אחד רוצה להיות חלק ממנה, גם אם זו מציאות שלא מתאימה לכולם.

אגב, אנשי המשרד ממליצים שאם אתם כבר בונים לעצמכם אישיות שתפרסם מוצרים ברשתות החברתיות - תמיד עדיף לעשות זאת כך שתקבלו הביתה משלוחים של תכשיטים יקרים ולא של תכשירים לניקוי אסלות. תהיו הדר.

הדר שירי חוגגת יום הולדת 25. אור גפן,
הדר שירי/אור גפן

אמילי קופר

אחת הדמויות השנויות במחלוקת ביותר בעונה האחרונה של "האח הגדול" ידעה איך למשוך תשומת לב, בין אם לטובה או לרעה. העימותים עם פרידה והזוגיות הבעייתית עם עידן גלפר הפכו אותה לדמות זכורה במיוחד, אך עם זאת היא גם הצליחה להוביל נרטיב של התמודדות אישית עם קשיים והתבגרות, ולבסוף אף שחררה את "רוקדת בגשם".

בזכות הנרטיב הזה, אמילי יכולה להוביל קמפיינים של מותגים שלא כולם אוהבים, למשל בתחום הנעליים או המזון. זה יכול לשלב את הסיפור שלה על התמודדות עם ביקורות חיצוניות תוך שמירה על ביטחון עצמי, בדיוק כמו הנעליים המכוערות האלו שכל אחד מרגיש איתן בנוח, מבלי להרגיש שהוא צריך להרשים מישהו. קמפיינים עם מסרים מסוג אלו מביאים איתם פוטנציאל לתדמית מחודשת גם למותג וגם לפרזנטור. ואם זה לא יעבוד - היא תמיד תוכל להיות פרזנטורית נהדרת בפרסומת למטריות.

אמילי קופר, גמר האח הגדול 2024. מיכה לובטון,
אמילי קופר, גמר האח הגדול 2024/מיכה לובטון

דני צ'רבוננקו

דני לקח את השפה העברית למקומות חדשים, עם יציאות מוזרות שהפכו לביטויים שגם דיירים אחרים משתמשים בהם. הוא יכול להיות בדיוק מה שעמודים כמו האקדמיה ללשון העברית צריכים כדי להמשיך את העבודה המצוינת שהיא עושה בסושיאל של המותג. ההגיגים שלו יכולים להיות בסיס מצוין לקמפיין מצחיק עם פוטנציאל ל"הפוך על הפוך" בולט וכיפי, כי כשעושים חמש ועוד חמש - לדעתנו יוצא 10. לא ככה דני?

דני צ'רבוננקו בהפקת אופנה. עירד נצר,
דני צ'רבוננקו/עירד נצר

יוסי פריאנטי

יוסי הוא פשוט אבא של כולם - ומה יותר טבעי מזה שהוא יוביל קמפיינים למשפחות? מותגים ביתיים כמו מוצרי ניקיון או רכבים משפחתיים יוכלו להשתלב בצורה מושלמת עם הערכים שראינו אצלו בתוכנית.

יוסי פריאנטי משחקי השף. רשת
יוסי פריאנטי משחקי השף/רשת

כוכבי "המירוץ למיליון"

ליאור דאבח וספיר אביסרור

הפוביה ממים של ספיר היא אחד הדברים הזכורים ביותר מהעונה העונה ובכלל מהזוג המתוק הזה, מה שמרים להנחתה למותגי מים מינרליים או בר מים, שיכולים להפוך את הפחד הזה לקמפיין מצחיק וזכיר במיוחד.

ליאור וספיר המירוץ למיליון. קשת 12, צילום מסך
ליאור וספיר ב"המירוץ למיליון"/צילום מסך, קשת 12

סהר קורן ויפתח רמון

שני חברים גבריים כמו השניים האלו מתאימים באופן טבעי למותגי אאוטדור, ציוד ספורט או אפילו לאפליקציות היכרויות. יש להם את הסטייל המחוספס והישראלי שיכול למשוך קהל רחב - גברים שירצו להתחבר לגבריות הלא מתאמצת, ונשים שרואות בהם את דמות הגבר האידיאלי.

אבל למה לא לקחת את זה לכיוון קצת פחות צפוי? דמיינו את הצמד בפרסומת לרכב פחות סקסי או למוצר טיפוח ששובר את תדמית המאצ'ואיסטית. אפשר לגמרי להמשיך ולהתפרע עם חיבורים מגניבים כאלה, במיוחד כשהפרזנטורים מגוונים מבחינת הקהלים והמסרים שהם יכולים להעביר.

סהר קורן ויפתח רמון, המירוץ למיליון 2024. רגב זרקה,
סהר קורן ויפתח רמון, המירוץ למיליון 2024/רגב זרקה

לי ואן אברהמי

אחרי שקטפו את הניצחון ב"המירוץ למיליון", לי ואן הוכיחו שהן לא רק יפות, אלא גם חכמות, חדות ואמביציוזיות. הצמד הזה מביא עימו את השאיפה להצלחה וליזמות, מה שהופך אותן לפרזנטוריות המושלמות למותגים שמקדמים קורסים מקצועיים, יזמות או השקעות חכמות. השימוש בשתיהן מעניק גם מסר חזק של העצמה נשית וגירל פאוור שלא רואים הרבה.

המירוץ למיליון לי ואן אברהמי. קשת 12, צילום מסך
לי ואן אברהמי ב"המירוץ למיליון"/צילום מסך, קשת 12

אסתי ואיציק סוקולובסקי

הזוג הדתי והאהוב של "המירוץ" מייצג ערכים של יציבות ושגשוג. עם החיבור העמוק שלהם למשפחתיות ולאמונה, הם מתאימים בול לקמפיינים של נדל"ן למשפחות ולמותגי איפור (במיוחד איפור עמיד ואיכותי שמחזיק לאורך זמן, נכון אסתי?).

אסתי ואיציק. המירוץ למיליון קשת 12, צילום מסך
אסתי ואיציק סוקולובסקי ב"המירוץ למיליון"/צילום מסך, המירוץ למיליון קשת 12

לסיכום:

כוכבי הריאליטי מוכיחים שכאשר השילוב הנכון בין פרזנטור למותג מתרחש, נוצרת כימיה שפשוט עובדת ועושה טוב, ומביאה ערך מוסף גם למותג וגם לפרזנטור - וזה נכס יקר לכל קמפיין. אז את מי אתם הייתם רוצים לראות בקמפיין מותגי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully