וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי מאשימה את שילה כי הפך אותה לבדיחה: "אני המומה ופגועה"

14.10.2024 / 8:20

זמן קצר לאחר הפרסום על הפרידה, אמילי קופר בהאשמות קשות כלפי שילה שלום: "עד לפני רגע היה כולו שם ואז החליט להכחיש לגמרי את כל מה שקורה, להגיד שהוא נבהל מהפרסום. אני המומה ופגועה"

אמילי קופר ושילה שלום. רשת 13, צילום מסך
אמילי קופר ושילה שלום/צילום מסך, רשת 13

אמילי קופר ושילה שלום, עד לא מזמן דיירי "האח הגדול", הביעו עניין רומנטי אחד בשנייה עוד בזמן שהותם בבית המצולם המדינה. זאת, בזמן שקופר הייתה בקשר זוגי עם דייר אחר, עידן גלפר.

מאז מים רבים עברו בנהר: הקשר הזוגי בין קופר וגלפר לא שרד את מבחן המציאות, וקופר מצדה שללה אופציה לקשר רומנטי עם שלום. למרות זאת, בימים האחרונים פורסם כי השניים מנהלים קשר זוגי מתחת לרדאר. זמן קצר לאחר מכן נודע כי הם נפרדו, ואז פורסם כי מעולם לא היו יחד וכי היה מדובר בהעמדת פנים לצורך השתתפות בקמפיין זוגי שאמור היה לשלשל עשרות אלפי שקלים לכיסם. שלום מצדו, אף הכחיש באופן חד משמעי את הזוגיות בפני עוקביו באינסטגרם.

שילה שלום מכחיש זוגיות עם אמילי קופר. אינסטגרם, צילום מסך
שילה שלום מכחיש זוגיות עם אמילי קופר/צילום מסך, אינסטגרם

אמש (ראשון) התייחסה קופר לראשונה לדבר הפרידה משלום וחשפה האשמות קשות כלפי שלום: "רגע משהו מהלב. לא תכננתי לשתף בצורה כזאת ישירה, אבל מרגישה שהאירועים האחרונים לא השאירו לי פרידה", כתבה. "תארו לכם שאתם מתחילים לצאת עם מישהו והוא מקסים ורגיש. אתם בונים את הקשר לאט, בשקט ובלי הפרעות (או מצלמות) מהצד. הוא אומר לכם את המשפטים הנכונים, ואפילו מדבר אתכם על להפוך את זה לרשמי ולספר לכולם".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
אמילי קופר משתפת האשמות קשות כלפי שילה שלום. אינסטגרם, צילום מסך
אמילי קופר משתפת האשמות קשות כלפי שילה שלום/צילום מסך, אינסטגרם

"ואז זה מתפרסם מוקדם מהצפוי", הוסיפה קופר, ופתאום הצד השני, שעד לפני רגע היה כולו שם, מחליט להכחיש לגמרי את כל מה שקורה, להגיד שהוא נבהל מהפרסום ותוך כדי להפוך אתכם לבדיחה. וואלה פוגע. אז ניסיתי לשדר עסקים כרגיל אבל מבפנים אני המומה ופגועה (וכן אפילו בכיתי) ולרגע לא חשבתי שזה מה שיקרה. הכי חשוב לי שאני יודעת בדיוק מה קרה ומה האמת. ואגב, לא היה ולא נברא קמפיין זוגי".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully