וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו לבעלה: "לפני יומיים איראן ניסתה לחסל אותך ואותי"

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 19:14

לרגל יום הולדתו של רה"מ, רעייתו פרסמה באינסטגרם פוסט איחולים, שבו היא התייחסה לשנה החולפת - וגם למתקפת הכטב"ם על ביתם בקיסריה. היא אף הוסיפה: "שנצליח למצוא יותר זמן לחוות חוויות חדשות"

שרה ובנימין נתניהו. צילום מסך מתוך אינסטגרם - sara.netanyahu, צילום מסך
שרה ובנימין נתניהו/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - sara.netanyahu

ראש הממשלה בנימין נתניהו חוגג ממש היום (שני) את יום הולדתו ה-75, וזה טבעי ומתבקש שהקרובים לו, ממש כמו בכל יום הולדת שאנו עצמנו חוגגים, יאחלו לו שלל ברכות לרגל המאורע.

מי שעשתה זאת הייתה לא אחרת מאשר אשתו, שרה, שאף פרסמה על כך פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 84 אלף עוקבים. מזל טוב לבעלי האהוב לרגל יום הולדתך ה-75. אתה המשענת שלי, אבא מדהים לילדינו האהובים והמנהיג שלא עוצר לרגע עבור המדינה שכולנו כל כך אוהבים", כתבה בתחילת דבריה.

היא המשיכה לכתוב: "ראיתי אותך השנה מתרגש בפגישות עם משפחות החטופים, איך נשבר לך הלב מול הכאב של הפצועים הגיבורים, איך אתה מחבק בדמעות את המשפחות השכולות. רק לפני יומיים איראן ניסתה לחסל אותך ואותי. אמרת לי: 'שרל'ה, אני נלחם על קיום וביטחון מדינת ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו

3 במרץ 2020. צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90, עיבוד תמונה
רה"מ נתניהו ורעייתו, שרה/עיבוד תמונה, צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90

"ביבי, האומץ שלך מול כל הסכנות, המחויבות שלך למדינת ישראל והאהבה האינסופית שלך לעם שלנו הם ההשראה הגדולה ביותר. ביום ההולדת שלך אני מאחלת לך, מעל הכל, שתחווה בריאות וכוחות להמשיך במסע המדהים הזה", הוסיפה. "ביום הזה, אני רוצה להגיד לך תודה. תודה על ההקרבה היומיומית שלך, על המחויבות האינסופית שלך לעם ישראל ועל הלב הענק שאתה מביא איתך לכל מה שאתה עושה. הבית שלנו, המשפחה שלנו, והארץ שלנו - כולם זוכים ממך לאהבה ללא גבול".

בשלב זה, הזכירה שרה גם את ילדיה המשותפים עם ראש הממשלה, אבנר ויאיר: "אנחנו לצידך תמיד. אני יודעת שאתה תמשיך להוביל את העם שלנו בעוצמה וברגישות, במנהיגות שאין דומה לה. אתה מנהיג עולמי ושומר עלינו ועל האינטרסים של העולם החופשי, על ביטחון ישראל והמשך קיומה!".

היא סיכמה: "שנצליח למצוא יותר זמן לחוות חוויות חדשות עם בנינו האהובים. באהבה גדולה, שרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully