וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייה שם חושפת: "החוטף שלי ראה אותי בשבי בלי תחתונים" | צפו

20.10.2024 / 11:38

החטופה ששוחררה משבי חמאס שיתפה שכשהגיעה לבית של החוטף שלה, היא ניסתה להשתמש בטמפון - ומרוב כאב מהפציעה בידה, היא התעלפה כשהיא עירומה בחלקה: "הוא כל הזמן דאג להזכיר לי את זה". צפו

מייה שם מספרת על ההטרדה המינית שעברה בשבי חמאס/באדיבות HOT וקודה תקשורת

לאחר שבחודש נובמבר האחרון שוחררה משבי חמאס בעזה לאחר ששהתה בו במשך יותר מ-50 ימים, הפכה מייה שם לדמות בולטת מאוד במאבק לשחרור שאר החטופים שנותרו בשבי.

מאז, היא נכנסה עמוק ללב של כל המדינה, במיוחד ברגעים שבהם שיתפה על הקושי שחוותה במהלך השהות הארוכה שלה בשבי ארגון הטרור הרצחני. בהצצה לפרק הבא של "מחוברים - החיים במלחמה", שישודר היום (ראשון) ב-HOT3, היא שיתפה את הצלם זיו קורן, שהיה היחיד לצלם אותה כשהגיעה לראשונה לביתה לאחר שחרורה, בקשיים שעברו עליה.

"הגענו לאיזשהו מקום, פשוט הכניסו אותי לחדר. הושיבו אותי בפינה, היד לא הייתה מחוברת ואני נוזלת דם", סיפרה על הפציעה הקשה שעברה כשנחטפה, "היו מלא-מלא ערבים מסביב. הייתה מיטה של בית חולים באמצע החדר, אור קטן כזה, כמו בסרטי אימה". שם סיפרה גם כי היד שלה נקשרה בחתיכת פלסטיק שהייתה מוצמדת אליה במשך שלושה ימים.

מייה שם במסיבת האוסקר השנתית של אלטון ג'ון, 2021. GettyImages, GettyImages
חזרה לחיים. מייה שם/GettyImages, GettyImages

בהמשך דבריה, שם מספרת על קטע מצמרר במיוחד שקרה בבית של החוטף שלה. "הגעתי לשם ביום האחרון של המחזור שלי, היו צריכים להחזיק לי את היד כדי שאוכל ללכת. אשתו נכנסה איתי לשירותים. בכיתי, זלגו לי דמעות, ניסיתי לשים טמפון ולא הצלחתי, בוכה ולא מצליחה. הוא מבחוץ דופק והיא צורחת עליי. מרוב כאב התעלפתי, בלי תחתונים ובלי מכנסיים", אמרה.

אחר כך, היא סיפרה על הטרדה מינית שעברה מצד החוטף שלה, ש"כל הזמן דאג להזכיר לי שהוא ראה אותי בלי תחתונים". היא סיכמה: "כל התקופה בשבי לא קיבלתי מחזור, מההלם, מהטראומה של הגוף".

וואלה סלבס מזכירה שנותרו 101 חטופים בשבי חמאס ברצועת עזה, ושיש להחזיר אותם עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully