וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה ואיתי רגב שבו למקום ממנו נחטפו: "ניצחון אישי"

8.10.2024 / 9:10

האחים שנחטפו ב-7 באוקטובר לרצועת עזה ממסיבת ה"נובה" שהתקיימה בקיבוץ רעים, סיכמו שנה מאותה שבת שחורה - והחליטו לסגור מעגל במקום שבו הכל קרה

הפוסט של מיה רגב/אינסטגרם

חייהם של רבים השתנו ב-7 באוקטובר 2023, בהם חייהם של האחים מיה ואיתי רגב, שהגיעו למסיבת ה"נובה" מיד אחרי טיול במקסיקו, נחטפו בבוקר ושוחררו בזכות עסקת שחרור החטופים המבורכת, אחרי שהיו בידיהם של מחבלי חמאס במשך כמעט חודשיים.

בציון שנה ליום שבו פרצה המלחמה ולחטיפתם, האחים רגב הגיעו למקום שבו הכל קרה - ושיתפו את עוקביהם בתחושותיהם: "היו לי הרבה הזדמנויות לחזור לרעים ליזור המסיבה, אבל הרגשתי שפיזית ונפשית הגוף שלי לא מאפשר לי", פתחה מיה את הפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה.

"לפני שנה, ב-7.10.2023, החיים שלי השתנו מקצה לקצה, מכל בחינה שרק תוכלו לדמיין.
היום, 7.10.2024, שנה אחרי הטבח הנורא, חזרתי לנקודה ממנה נחטפתי, כשאני הולכת על שתי רגליים ולא נעזרת בכיסא גלגלים או קביים (שזה ניצחון בפני עצמו)".

הפוסט של מיה רגב. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של מיה רגב/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של איתי רגב. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של איתי רגב/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של איתי רגב. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של איתי רגב/צילום מסך, אינסטגרם

"באתי בשביל לסגור מעגל עם עצמי, לחזור לשטח שבו הרגשתי שעולמי חרב עליי ולעמוד שם בתחושת ניצחון כנגד כל הסיכויים. סגרתי מעגל עם עצמי והוכחתי לעצמי שניצחתי אחרי כל השנה המטורפת הזאת, אבל עד שעומר (הכוונה לחברם של האחים, עומר שם טוב) וכל שאר החטופים לא יחזרו הביתה חיים ושלמים, הלב של כולנו יישאר עם חור ענק שלא נצליח למלא בחיים. הלב שלי עם הניצולים, ואני שולחת חיבוק ענק לכל משפחות הנרצחים", חתמה.

הסטורי של איתי רגב/אינסטגרם

גם איתי שיתף בתחושות שלו: "אחרי שנה בדיוק מהרגע שבו החיים שלי השתנו, חזרתי לנקודה שבה הכל קרה. חזרתי לנקודה שממנה נחטפנו וחרב עליי עולמי. אחרי השנה הכי מטורפת שעברתי בחיים שלי מכל בחינה, אני יכול להגיד שאני גאה בעצמי ובדרך שעברתי. סגרתי מעגל עם עצמי - וזה הניצחון הכי גדול שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully