וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חיסול סינוואר: אברי גלעד מציע לרה"מ רעיון לעסקת חטופים

עודכן לאחרונה: 18.10.2024 / 9:07

איש התקשורת העלה הצעה מסקרנת לשחרור 101 החטופים שנותרו בשבי חמאס בעזה: "להציע מיליון שקל על כל חטוף וחטופה, פלוס חסינות למי שמביא אותם"

אברי גלעד. צילום: רפי דלויה, עיבוד תמונה
אברי גלעד/עיבוד תמונה, צילום: רפי דלויה

הידיעה המשמחת שלפיה יחיא סינוואר, מנהיג חמאס, חוסל אתמול (חמישי) ברצועת עזה במהלך היתקלות עם כוחות צה"ל, הוציאה רבים ברחבי ישראל לחגוג את מותו והיפטרותו מהעולם.

כמתבקש, המון מפורסמים הגיבו על החיסול, כשאחד מהם היה גם איש התקשורת אברי גלעד, שהציע רעיון מסקרן במיוחד שיכול להביא לשחרור 101 החטופים שנותרו בשבי ארגון הטרור.

"פרס. ואם זה נכון, הלוואי אמן, להציע עכשיו מיליון שקל על כל חטוף וחטופה פלוס חסינות למי שמביא אותם, ויציאה בטוחה מהמזרח התיכון. זה הרגע לעשות את זה", כתב גלעד בעמוד הפייסבוק שלו.

ההצעה של אברי גלעד לאחר חיסול סינוואר. צילום מסך מעמוד הפייסבוק של אברי גלעד, צילום מסך
ההצעה של אברי גלעד לאחר חיסול סינוואר/צילום מסך, צילום מסך מעמוד הפייסבוק של אברי גלעד

סלב נוסף שהגיב לחיסול היה הקומיקאי והשחקן אלי פיניש, שחיקה במשך שנים את הטרוריסט ב"ארץ נהדרת", שפרסם סרטון שבו הוא מאופר כסינוואר בדמות של עכבר בזמן שהוא אוכל במבה, כשעל הסרטון הופיע הכיתוב "הסעודה האחרונה". בסטורי נוסף, הוא כתב: "ברוך שפטרני מדמותו של זה".

הזמר אושר כהן היה תקיף במיוחד: "יא בן של כלבים, כמה סבלנו בגללך, כמה בכינו על כל מה שעשית לנו. תודה להשם על הבשורה שלך. מחכים לך למעלה 72 מלאכי חבלה ל-72 דיני גיהינום עבורך, יא סמרטוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully