וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד נגד הפסקת אש: "לא מכתיבים תנאים למנצחים"

26.9.2024 / 13:06

אברי גלעד מתנגד להפסקת אש מול ארגון חיזבאללה: "לא עוצרים עד שכופים הסדר שיבה כללי. החטופים חוזרים הביתה, תושבי הצפון חוזרים לישובים, ורק אז תושבי לבנון יכולים לחזור לכפרים, לא כולל צמודי הגדר. אלה יישארו נטושים כתזכורת לדורות הבאים"

אברי גלעד. צילום: רפי דלויה, עיבוד תמונה
אברי גלעד/עיבוד תמונה, צילום: רפי דלויה

הבוקר פורסמה הודעתם של בכירי הממשל האמריקני על הפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה, שצפויה לדבריהם להיכנס לתוקף כבר בשעות הקרובות.

איש התקשורת אברי גלעד שיתף ברשתות החברתיות שלו כי הוא מתנגד לעסקה שכזו, וכיצד הוא רואה שהצעדים הבאים צריכים להתנהל: "לא עוצרים עד שכופים הסכם שיבה כללי. כל החטופים חוזרים הביתה, כל תושבי הצפון חוזרים לישובים, ורק אז תושבי לבנון יכולים לחזור לכפרים, לא כולל צמודי הגדר. אלה יישארו נטושים כתזכורת לדורות הבאים. רצו איחוד הזירות? זה האיחוד עכשיו. לא מכתיבים תנאים למנצחים".

אברי גלעד נגד הפסקת אש עם חיזבאללה. אינסטגרם, צילום מסך
אברי גלעד נגד הפסקת אש עם חיזבאללה/צילום מסך, אינסטגרם

מוקדם יותר היום, כתבה אופירה אסייג: "בושה וחרפה הפסקת אש, חיזבאללה יורים על הצפון במשך שנה ואנחנו נותנים להם עכשיו חופש 21 יום. בושה שאין כדוגמתה". כעבור זמן קצר הוסיפה: "לתת לחיזבאללה אוויר זאת פחדנות! אני מוכנה להפסקת אש רק אם מחזירים את החטופים מיד! ואת תושבי הצפון הביתה. אחרת, תפוצצו אותם! כמו שהם מתעללים בחטופים שלנו ובתושבי הצפון שלנו. חד וחלק עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully