וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל גולדמן התחבאה באזעקה עם נהג מונית ערבי: "שותפות גורל"

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 20:52

השחקנית מצאה עצמה מסתתרת לאחר שחזרה מצילומים, וכתבה: "יש לנו חתיכת חיים מופרעים". האזעקה תפסה את מני ממטרה רגע לפני הופעה, והוא נכנס למרחב מוגן עם ילדים מהקהל. נעמי לבוב שכבה לצד הכביש עם אנשים זרים - בהם אישה עם כלב נחייה, לה סייעה. צפו

יעל גולדמן פפר. דודי פרץ,
יעל גולדמן פפר/דודי פרץ

מיליונים מתושבי מדינת ישראל מצאו את עצמם היום (שני) נאלצים למצוא במהירות מרחב מוגן סמוך, בשל האזעקות שהופעלו בעקבות ירי טילים ושיגורי כטב"מים בכל רחבי הארץ. כשאחת האזעקות האלו הופעלה באזור המרכז והשרון, מפורסמים רבים עשו זאת גם הם - וכמובן שהם תיעדו זאת ברשתות החברתיות.

אחת מאותן מפורסמות שפרסמה את רגעי הלחץ הייתה יעל גולדמן, ששיתפה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 147 אלף עוקבים, בו פרסמה תמונה שלה לצד נהג המונית שבה נסעה, בחור ערבי. "נסעתי במונית בדרך חזרה מצילומים כשתפסה אותנו אזעקה, עם נהג המונית עמאר, בחור ערבי מכפר קאסם", כתבה השחקנית-דוגמנית בפתח דבריה. "עצרנו והתחבאנו יחד. תשמעו, יש לנו חתיכת חיים מופרעים פה ושותפות גורל שאסור לנו לשכוח".

סטורי של יעל גולדמן, כשהתחבאה בזמן שאזעקה הופעלה במרכז הארץ. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelgoldmanpfeffer, צילום מסך
סטורי של יעל גולדמן, כשהתחבאה בזמן שאזעקה הופעלה במרכז הארץ/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelgoldmanpfeffer

גם מני ממטרה מצא את עצמו מחפש אחר מרחב מוגן, אך הפעם הוא עשה זאת רגע לפני שהתחילה הצגה בכיכובו בקדימה-צורן. מה כוכב הילדים עשה? כן, ניחשתם נכון: הוא וכל הקהל רצו במהירות למרחב מוגן סמוך, ובילו ביחד במקום את 10 הדקות שעליהן הנחה פיקוד העורף - כשכמובן הוא הסיח את דעתם של הילדים מהאזעקה בדרך הכל כך אופיינית לו.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
מני ממטרה במרחב מוגן עם ילדים, רגע לפני מופע שלו/יחסי ציבור

מישהי נוספת שמצאה את עצמה במנוסה היא השחקנית נעמי לבוב, שדווקא נראתה משועשעת מהמצב שבו היא משתטחת מתחת לעצים בשטח פתוח יחד עם אנשים זרים. "שוכבת לצד הכביש עם אנשים שאני לא מכירה, יש מורל גבוה", כתבה על רקע סרטון שפרסמה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 50 אלף עוקבים, תוך שהיא שרה את "שיר הפינג'אן" (הידוע כ"הרוח נושבת קרירה"). "קטע איך שאזעקות מייצרות פתאום אינטימיות עם אנשים שאחרת לא הייתי פוגשת בחיים".

אחת מאותם אנשים שלבוב מצאה לידם מחסה הייתה אישה עיוורת, שבסטורי נוסף שפרסמה השחקנית, היא מראה כיצד היא עוזרת לה להמשיך בדרכה. "באזעקה הרבה אנשים רצו ברחוב כדי למצוא מקלט, ואני ראיתי אישה שלא רצה, אלא הלכה לאט עם כלב הנחיה שלה", הסבירה. "מצאנו מקום יחד להסתתר, ועכשיו אנחנו חברות. היא אישה מעוררת השראה, הייתה כל כך קולית".

נעמי לבוב מסתתרת בזמן אזעקה שהופעלה במרכז הארץ/צילום מסך מתוך אינסטגרם - neomi.levov

גם משה אשכנזי מצא את עצמו מופתע מהאזעקה, שתפסה אותו באמצע נסיעה - מה שאילץ אותו לרוץ למקום סמוך שראה, שלא היה בדיוק מסודר, אבל היי, זה עדיף מכלום. "באמצע הכביש, איזו מציאות הזויה. התקף חרדה", כתב השחקן-קומיקאי על רקע סרטון שלו, שבו הוא נראה לחוץ במיוחד - אבל אפשר להבין אותו, נכון?

משה אשכנזי מסתתר בזמן אזעקה שהופעלה במרכז הארץ/צילום מסך מתוך אינסטגרם - mosheashkenazi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully