וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות גדולה: פרלה דנוך ומני ממטרה בדרך להפוך להורים

25.9.2024 / 18:30

אחרי לא מעט ניסיונות כושלים להיכנס להיריון, דנוך חשפה כי היא נמצאת בתחילתו של היריון - ושבקרוב היא ובעלה יזכו לתואר "אמא ואבא". צפו בסרטון ההכרזה המרגש שלהם: "הוא מספר קצת מסיפור כל כך מרגש וגדול"

מני ממטרה פרלה דנוך. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מני ממטרה פרלה דנוך/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אחרי זמן לא מעט של ניסיונות לא מוצלחים להיכנס להיריון, שכללו גם טיפולי פוריות, הקומיקאית והשחקנית פרלה דנוך חשפה היום (רביעי) כי היא נמצאת בהיריון ראשון, יחד עם בעלה, הקומיקאי מני ממטרה.

בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 68 אלף עוקבים, דנוך שיתפה סרטון מרגש מטיפולי הפוריות שהיא עברה - עד הרגע המרגש שבו היא מגלה את התשובה החיובית לבדיקת ההיריון שעשתה. כשמני, ששמו האמיתי הוא מני צוקרל, מבין את הבשורה, השניים מתחבקים - ואי אפשר להישאר אדישים למראה המרגש הזה.

"נושמת עמוק ומשחררת את הסרטון הזה בהתרגשות ובאומץ", כתבה דנוך בת ה-35 בפוסט שלווה לסרטון, כשברקע מתנגן השיר "עד מחר" של אביתר בנאי, שכולל את המילים "עד מחר, עוד מעט, ילד רץ אלייך - מחבק אותך", שפתאום מקבלות משמעות מצמררת. "זו שנה שחוויתי בה הכי הרבה כאב, בדידות ותחושת כישלון, אבל לא ייאוש. הסרטון יכול לספר קצת מסיפור כל כך מרגש וגדול שאשתף בו בהמשך רק ולו ייתן תקווה וכוח לאחרות".

בהמשך דבריה, פנתה דנוך אל מני בן ה-41: "תודה לבעלי הטוב באדם ומכולם, החבר הכי טוב שלי. למלאכים שפגשתי במסע הזה ולבורא עולם ששמע את תפילותיי וניגב את דמעותיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully