וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של מני ממטרה בבהלה: "הרגשתי שנחצה גבול אישי"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 10:56

השחקנית פרלה דנוך, אשתו של כוכב הילדים מני ממטרה (מני צוקרל), שיתפה בפחד שמעריצים חיכו להם מחוץ לבית והטרידו את משפחתם. צפו

מני ממטרה פרלה דנוך. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מני ממטרה ופרלה דנוך/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

חלק ממחיר העבודה בתעשיית הבידור הוא גם הוויתור על הפרטיות על לרמה מסויימת והכניסה של מדורי רכילות כמו וואלה סלבס לחיים האישיים של המפורסמים. כוכב הילדים מני ממטרה (מני צוקרל) אמנם רגיל לצעירים וצעירות שצורחים את שמו ושיריו, אך לא מחוץ לביתו.

אשתו, השחקנית פרלה דנוך, שיתפה במקרה המלחיץ שנאלצו להתמודד איתו בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אתמול (שבת): "היום בצהריים שכבתי לנוח בחדר שינה כשהדלת של החדר פתוחה לחצר האחורית, מגיעים חבורת ילדים וצועקים "מני ממטרה"".

"הצעקות מתגברות ואליהם מצטרף אדם מבוגר שצועק יחד איתם, זה לא הספיק אז הם גם דופקים על השער חזק ואומרים "צאו החוצה אנחנו רואים שאתם בבית". לפני שאמשיך את הסיפור חשוב לי להגיד, מני ואני חיים קהל, אנחנו אוהבים שניגשים ברחוב אנחנו מצטלמים, מתחבקים, משוחחים עם קהל זה הפידבק שלנו לדעת שאנחנו עושים משהו טוב בעולם הזה".

מני ממטרה פרלה דנוך. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הבית שלנו זה המקום היחידי בעולם שנותר לנו בו מעט הפרטיות"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"אנחנו גם רגילים שאין לנו פרטיות, לא במסעדה ולא במלון ולא בשום מקום ומבינים שזה השלכות של פרסום, יש צדדים יפים ויש צדדים פחות. אבל הבית שלנו זה המקום היחידי בעולם שנותר לנו בו מעט הפרטיות שם אנחנו יכולים להתווכח, לבכות, לצעוק ולעשות מה שאנחנו רוצים בלי להרגיש בזכוכית מגדלת".

"היום הרגשתי שנחצה גבול הכי אישי שיש, שמתי על עצמי חולצה ויצאתי אל אותו אדם עם חמשת הילדים שהביא איתו והסברתי בצורה יפה שזה לא נעים וזה הבית הפרטי שלנו. מני גם הוסיף בנימוס ואמר שכל מקום אחר היה מתקבל בהבנה ושלבוא עד חדר השינה שלנו לדפוק על השער בחוזקה ולצעוק ככה זה באמת צעד אחד יותר מדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הסרטון של פרלה דנוך/אינסטגרם / צילום מסך

"האיש ענה לנו שזה לא הוא מעריץ זה הילדים לחצו עליו וביקש ממני (ממטרה) כעסקת פשרה שבצאת השבת יגיע אליהם הביתה ונתן לנו את הכתובת מס פעמים בשיחה. הבנתי שאין מה להמשיך לנהל שיחה ושמדובר באדם שחושב שמני הוא רכוש ציבורי. אני מפרסמת בכוונה את הסיפור הזה, להביא למודעות של אנשים שלא פועלים חלילה מרוע אבל כן מהמון אטימות".

אנחנו מפורסמים ואנחנו גם בני אדם, בסוף מדובר בילדים והם לא אשמים, אבל מה אתם מלמדים אותם?? השגת המטרה ולא חשובה הדרך? השגת גבול? אי דחיית סיפוקים? חוסר כבוד לאחר? חומר למחשבה. שבוע טוב ובשורות טובות אמן", חתמה דנוך את הפוסט המזועזע.

  • עוד באותו נושא:
  • מני ממטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully