וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר בורגיל לעוקבת שירדה על אברהם: "תעזבו את בעלי"

14.10.2024 / 15:02

אנשים רבים שנמצאים בעין הציבור חווים ביקורות על חייהם על בסיס יומי, אך מי שלא הייתה יכולה להכיל את העקיצה היא יוצאת "האח הגדול": "לא מבינה איפה זה יושב לך אם אני עובדת או לא"

ספיר בורגיל ואברהם אקלום. אור גפן,
ספיר בורגיל ואברהם אקלום/אור גפן

לא פעם משפיעניות כאלה ואחרות מקבלות לתיבת ההודעות שלהן הודעה מעוקבים שבמקור הייתה מיועדת לאדם אחר, כשזו כוללת ריכולים כאלה או אחרים. עכשיו נראה שהגיעה תורה של יוצאת "האח הגדול" ספיר בורגיל, שלא עברה על כך בשתיקה.

"אני לא מבינה איך הם כל היום ביחד, אין להם עבודה או חיים?", נכתב בשגגה לבורגיל על ידי עוקבת, שכנראה שכחה לשלוח לפני כן את הסטורי לחברתה. יוצאת "האח הגדול" לא נשארה חייבת, וענתה לה: "אהובה, אנחנו עובדים מאוד קשה, כל הסמוי מן העין יש בו ברכה. שימי לב, נראה לי ששלחת את זה לי ולא לחברה".

"ממש לפני כמה ימים היה כיפור, בואי ננסה להיות יותר טובים ליקום. לא ביקשתי תרומות או עזרה, אז לא מבינה איפה זה יושב לך אם אני עובדת או לא... החיים מספיק קשים, ננסה להיות אנחנו קלים וטובים כמה שאפשר", הגיבה בורגיל לעוקבת, אך לא הסתפקה בכך.

הסטורי של ספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ספיר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם

"חייבת להניח את זה פה", פתחה את הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה עם צילום מסך מהשיחה, "עליי תגידו מה שאתם רוצים, כבר התרגלתי, אין בעיה - אבל תעזבו את בעלי בבקשה. ברוך השם הוא עובד, מפרנס, הבעל הכי טוב בעולם! מאחלת לכל אישה בעולם גבר כזה אמיתי!", סיפרה על אברהם אקלום, אותו הכירה בבית האח.

"כל שני וחמישי הודעה כזאת או אחרת עליי או עליו. כל הנושא הזה של 'הוא לא עובד', 'היא לא עובדת'... לא מבינה למה זה צריך להפריע למישהו? אני לא רואה את עצמי שולחת למישהו/י הודעה אם היא/הוא עובד/ת או לא... הוא/היא ביקשו ממני לשלם חשבון חשמל?", הוסיפה.

"כסף, תרומה, משהו? אז למה זה צריך לעניין אותי הכיס שלה/ו... כל אחד שידאג לפרנסה שלו, זה במילא לא תלוי בנו, זה בורא עולם", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully