וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי חדשות 12 תוקף: "את זה לא יראו לכם בטלוויזיה"

13.10.2024 / 10:32

השבוע האחרון עסק בעיקר בנושא התפילה בהפרדה. אל מול הפופוליזם הזול, העיתונאי דרור גלוברמן הבהיר: "לכולם זה בא טוב - חוץ מלאלגוריתם"

דרור גלוברמן. חדשות 12, צילום מסך
דרור גלוברמן/צילום מסך, חדשות 12

הזמן שעובר מביא איתו גם בעיות מהחיים של לפני 7 באוקטובר, כאילו אין לנו מספיק צרות. במהלך השבוע שעבר, הרשתות החברתיות בערו ואולפני החדשות התמלאו במומחים כאלה ואחרים סביב נושא התפילה עם מחיצת ההפרדה במרחב הציבורי, לקראת יום כיפור שהתקיים בסוף השבוע האחרון.

מי שהצליח לתעד רגע של אנושיות מול כל הכאוס והפופוליזם הנמוך הוא העיתונאי דרור גלוברמן. "את זה לא יראו לכם בטלוויזיה וגם לא ברשתות", פתח את הפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו הלילה (בין שבת לראשון), בשעת לילה מאוחרת.

"תפילת נעילה בכיכר אתרים בתל אביב, הערב. מלא מתפללים, חלקם רציניים מאוד, חלקם קצת פחות, חלקם הגיעו מהים ועצרו בדרך. גברים, נשים וטף. אלה שרוצים להתפלל בלי להתערבב מצאו את מקומם. אלה שרצו לקבל קצת מסורת מסורת לא מחייבת, גם. מחיצות אין, כיסאות יש", הוסיף.

"כולם התקבלו על ידי המארגנים מבית הכנסת של צפון העיר ו'צהר' במאור פנים, סידור, תפילה לשלום חיילינו ולהשבת החטופים, וכיפה. אפס ויכוחים. רק תפילה וביחד. פגשתי שם משפחה וחברים. לכולם זה בא טוב, חוץ מלאלגוריתם", האשים.

"אם איזה אידיוט היה מנסה בכוח לחצוץ או מגיע עם ארטיק להכעיס, הייתם שומעים על זה, שרים היו מגיבים והבוטים חוגגים", הוסיף, "אבל הסיכוי של המסר המתון הזה לחרוך את הרשת הוא אפס. מתון לא מביא לייקים, ואז האופציה לא קיימת".

"לפני כניסת החג כתבו פה 'תל אביב עיר אנטישמית, שונאת דתיים'. שאלתי מישהו, 'היית?'. 'לא, אבל קראתי'. הלוואי שיראה גם את האפשרות הזאת. גמר חתימה טובה לכולם", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully