וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך זועם על סערת התפילות בכיפור: "זאת מדינה יהודית"

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 13:23

עניין התפילה במרחב הציבורי ביום כיפור הביאה אותנו לנקודת רתיחה נוספת כחברה. מי שזעם על הפנייה לבג"ץ בנושא הוא הקומיקאי ציון ברוך שהתפוצץ: "יש אנשים שנלחמים בזמן שאנחנו רבים"

ציון ברוך. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ציון ברוך/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

נראה כאילו לא משנה לאן תביטו, תוכלו לראות מחלוקת שקיימת בעם ישראל - בכל נושא אפשרי. לאחרונה מה שעלה לכותרות בעקבות כל האירועים בשנה שעברה, הוא נושא התפילה בהפרדה במרחב הציבורי ביום כיפור. השסע הגיע עד בג"ץ שקבע - מותר לקיים תפילה בהפרדה, אך האחראים על התפילה בגן מאיר שבתל אביב החליטו לבטל את האירוע ולהעבירו לבית הכנסת כדי לא לתדלק את המחלוקת הבוערת.

מי שלא הצליח להכיל את השיח ואת חוסר ההסכמה בין שני הצדדים הוא הקומיקאי ציון ברוך, שהעלה סטורי זועם לחשבון האינסטגרם שלו: "מה הקטע ש... דנים בכלל והולכים לבג"ץ, לא להתפלל במרחב הציבורי בכיפור?".

"מה נהיה מאיתנו? זאת מדינה יהודית, זאת הדת שלנו, המסורת שלנו, מה שהחזיק אותנו כעם במשך אלפי שנים. מעניים אם היינו נוצרים היו פונים לבג"ץ לא להתחפש לסנטה קלאוס בקריסמס במרחב ציבורי".

הסטורי של ציון ברוך. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ציון ברוך/צילום מסך, אינסטגרם

בואו נלמד משנה שעברה, בבקשה קבלו את מי שאנחנו ואת האחר. יש אנשים שנלחמים בזמן שאנחנו רבים, שנוכל לחגוג את החגים שלנו בשקט. תכבדו", חתם את המונולוג הזועם.

  • עוד באותו נושא:
  • ציון ברוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully