וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצמיד את איבר מינו לפניה": קניה ווסט מואשם בתקיפה מינית

13.10.2024 / 9:52

הראפר המצליח ממשיך להסתבך, כשהפעם הוגשה נגדו תביעה על ידי עוזרת לשעבר שלו, שטוענת שהוא נתן לה לשתות משקה שגרם לה לאבד שליטה על הגוף שלה - וגם כל זיכרון מהערב שבלב התביעה

הראפר קניה ווסט, מרץ 2024. צילום: Scott Dudelson/Getty Images, עיבוד תמונה
קניה ווסט/עיבוד תמונה, צילום: Scott Dudelson/Getty Images

כבר כמה שנים שקניה ווסט הוא אחד המוזיקאים הכי מעוררי מחלוקת שיש בעולם, כזה שכמעט כל אמירה שלו זוכה להד תקשורתי (זוכרים את שלל האמירות האנטישמיות שלו?), ובדרך כלל לא בפן החיובי.

הפעם, נראה שהוא נכנס לסערה נוספת, כזו שלא קשורה לדברים שאמר - אלא שעשה. על פי דיווח באתר הבידור האמריקני "פיפל", ווסט נתבע על ידי עוזרת לשעבר שלו בטענה כי הוא סימם אותה ואז תקף אותה מינית בזמן שהשתתפה בפגישה באולפן שהראפר קיים עם דידי, שכזכור בעצמו הסתבך מאוד לאחרונה בתביעות דומות, ואף חמורות יותר.

קניה ווסט. gettyimages, GettyImages
"עשו יותר". ווסט (ארכיון)/GettyImages, gettyimages

העוזרת, לורן פישוטה, טוענת בתביעה שהגישה נגד ווסט בן ה-47, שזו מהווה בעצם עדכון לתביעה שהגישה נגדו מוקדם יותר השנה בגין הטרדה מינית וסיום העסקה לא חוקי (שבה טענה גם כי הוא הציג בפניה הודעות בעלות תוכן מיני ותכנים פורנוגרפיים), כי ווסט העביר לה באמצעות אחד מהעוזרים באולפן משקה שהיה, לדבריה, "מרוכז בסם לא מזוהה". אחרי כמה "לגימות קטנות" מהמשקה, היא התחילה "להרגיש מבולבלת", איבדה שליטה על הגוף והדיבור שלה - וגם כל זיכרון ממה שקרה באותו ערב.

עוד טענה פישוטה כי בבוקר שלמחרת שתיית המשקה, היא חשה "חולה פיזית ומבולבלת" וגם "בושה עצומה", ושהבינה מה שהיא עברה רק בהזדמנות אחרת, כאשר ווסט התוודה בפניה שהם "עשו יותר" מרק להתמזמז באותו ערב. פישוטה, שעבדה עבור ווסט בין 2021 ל-2021, טוענת בתביעה כי כשהעלתה את הנושא בפניו, זה צחק בפניה ואמרה לה ש"נשים אוהבים להגיד שהן לא זוכרות".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

פישוטה

נוסף על כך, העוזרת לשעבר של הראפר טוענת כי ביולי 2021, בזמן שהיו בנסיעת עבודה, הוא דפק בעוצמה על דלת חדרה במלון שבו שהו השניים בשעה 06:00, הכניס את עצמו לחדר ואמר לה שהוא מוכרח להשתמש במקלחת מכיוון ששלו לא עובדת. אז, כך לדבריה, הוא "הפיל את המגבת" ושהוא "ניסה בכוח להצמיד את גופו העירום ואת איבר המין שלו לפניה", זאת בזמן שהיא ביקשה ממנו להפסיק ממעשיו. בשלב מסוים הוא עזב במהירות את החדר, התנצל - והמשיך כרגיל ביומו.

נכון למוצאי שבת, מטעמו של ווסט לא נמסרה תגובה ל"פיפל", אך כשפישוטה הגישה נגדו את התביעה המקורית, נמסרה מטעמו הכחשה.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully