וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הסכסוך: קניה ווסט וקים קרדישאן נפגשו במשחק של בנם

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 12:09

דרכיהן של האקסים המיתולוגיים, כוכבת הריאליטי קים קרדישאן והראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט, הצטלבו פעם נוספת כשהשניים הגיעו למשחק של בנם סיינט. וואלה! סלבס מכדררת

בפעם האחרונה ששמענו על הקשר בין כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן עם בן זוגה לשעבר, הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת, קניה ווסט, זה היה כשווסט דרש מאשתו לשעבר להוציא את הילדים שלהם מבית הספר בו הם לומדים בצורה הכי פומבית שיש- פוסט באינסטגרם.

מאז, פרטים נוספים על היחסים בין השניים לא הגיעו לציבור, אך עם כל זה ברקע, השניים נאלצו להיפגש כשהגיעו למשחק הכדורסל של בנם, סיינט. על פי עדי ראייה שהיו במקום השניים התנהגו בצורה מיודדת ואפילו חלקו חיבוק קצרצר. למרבה המזל הם לא עשו דרמות לא רצויות והצליחו לשמור על הילד במרכז סדר היום כמה שאפשר, בהתחשב בצלמי הפפראצי שחיכו להם מחוץ לאולם.

למרות שהראפר שמר על פרופיל נמוך במהלך המשחק, מחוץ למגרש הוא ממשיך לצאת עם אמירות מזעזעות. מה הוא אמר הפעם?

מעצב האופנה ביקש מהתקשורת (שוב) שיקראו לו רק "יה". למה?

ביאנקה סנסורי וקניה ווסט בשבוע האופנה במילאנו. Arnold Jerocki/Getty Images, GettyImages
ביאנקה סנסורי וקניה ווסט בשבוע האופנה במילאנו/GettyImages, Arnold Jerocki/Getty Images

על פי המכתב ששלח אחד ממנהליו של הראפר, מילו יאנופולוס: "יה הוא אחד האנשים המוכרים ביותר בעולם, בדומה לנשיאים ואפיפיורים. הוא לא קיבל את ההחלטה לשנות את שמו, מה שעלול לסכן את המותג של "קניה ווסט"", כן אין על מותג השיגעון.

מנהלו של ווסט המשיך והצהיר: "השינוי נעשה באופן מלא, חוקי ולתמיד. זה מי שהוא עכשיו. קוראים לו יה. כמה פעמים הוא כבר התייחס לשם הקודם שלו בתור "שם העבד" שלו. יה הוא אדם שחור באמריקה שרוצה את הזכות להגדרה עצמית מלאה בדיוק כמו כולם", חתם את הדברים מרימי הגבות ומפילי הלסתות.

וואלה! סלבס רצתה להחליף את השם שלה אבל הכרוז בשווארמה כבר זוכר את שמה הנוכחי אז עדיף שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully