וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איים על תלמידים שינעל אותם בכלוב": קנייה ווסט ממשיך להסתבך

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 8:40

הראפר המושמץ ממשיך להסתבך, אחרי שבתביעה חדשה שהוגשה על ידי עובד שלו לשעבר נטען כי ווסט רצה להקים מתקני כליאה במוסד האקדמי שלו, איים לגלח לתלמידים את הראש, התנהג באופן מביש כלפי עובדים והתהדר באמירות אנטישמיות. וואלה!

קניה ווסט. Getty Images. Oliver Contreras, GettyImages
קניה ווסט/GettyImages, Getty Images. Oliver Contreras

אם לפעמים נדמה לנו שראינו כבר הכל כשזה קשור לראפר המושמץ קניה ווסט, מתברר שתמיד יכולה לצוץ פרשה חדשה שתחשוף עוד חלק מאופיו הבעייתי. הראפר, שנתבע בעבר על ידי עובדות שהועסקו במוסד האקדמי שהקים, מוסיף עכשיו תביעה חדשה לאוסף, אחרי שעוד עובד לשעבר הגיש נגדו תביעה עם טענות ואשמות חמורות מאוד.

על פי הפרסומים באתרי הרכילות מעבר לים, טרבור פיליפס, שתחילה עבד במותג האופנה של ווסט ובהמשך הועסק גם ב"דונדה", המוסד האקדמי שהראפר הקים, הגיש כנגדו תביעה חדשה שמכילה לא פחות מ-42 עמודים, ובה פירט על מעלליו של הראפר, הרעיונות והתכניות שלו.

פיליפס החל לעבוד אצל הראפר בנובמבר 2022, ועל פי טענותיו כבר בתחילת עבודתו היה ברור כי ווסט מפלה בין העובדים השחורים ללבנים: "הוא התייחס לחברי הצוות השחורים בצורה גרועה יותר מלעובדים לבנים. הוא צרח והעליב עובדים שחורים, בעוד שהוא לעולם לא הרים אפילו את הטון כלפי חברי הצוות הלבנים".

בהמשך טוען העובד לשעבר כי שבועות אחרי שאדידס וגאפ ביטלו את החוזה שלהם מול ווסט בעבות האמירות האנטשימיות שלו, זה לא מנע ממנו להמשיך ולהתבטא באופן בעייתי, והפעם כלפי קהילת הלהט"ב. על פי התביעה הראפר השמיע טענות שונות ביניהן: "הומוסקסואלים נשלטים על ידי ביל גייטס כדי שלא יהיו להם ילדים על מנת לשלוט באוכלוסיה".

בית הספר דונדה של קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
בית הספר דונדה של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

פיליפס המשיך ופירט כיצד האמירות וההתנהגות הבעייתית של ווסט הגיעה עד לאקדמייה אותה ייסד. לפי התביעה, הראפר איים באחת הפעמים על שני ילדים שהוא יגלח את ראשם, וכי בכוונתו להקים מתקן כליאה בבית הספר על מנת "שיהיה אפשר לנעול אותם בכלובים".

בנוסף, הוא מתאר כיצד הראפר המשיך להפיץ את התיאוריות שלו ואת האמירות האנטישמיות מפני התלמידים וצוות בית הספר. באחת הפעמים סיפר ווסט כי הוא "אוהב לצאת רק עם נשים לבנות". במקרה אחר, הוא אמר לצוות האקדמיה שאסור להם להיות שמנים, אחרת הם יפוטרו.

עוד סיפר פיליפס על פגישה עסקית שערך עם ווסט במהלכה הוא "חש אי נוחות", אחרי שהראפר השמיע באוזניו שבחים על היטלר, אמר שהשואה לא קרתה וכי "הומואים הם לא נוצרים אמיתיים". כשהעובד לשעבר ניסה להתעמת מולו, הראפר "הגיב ללא רחמים, בהטרדה בלתי פוסקת, בהשפלה ובניסיונות לשלוט נפשית ולהרוס את פיליפס", כך על פי התביעה. עוד נטען כי השיא הגיע כשווסט אייטם על העובד באלימות פיזית, זאת לעיני תלמידי בית הספר.

כאמור, התביעה הזו מצטרפת לשלל תביעות נוספות שהוגשו כנגד הראפר, אשר חשפו פרטים משונים מאוד על המוסד האקדמי שהקים ושבו חלק מילדיו למדו. בתביעות הקודמות פירטו העובדות לשעבר שהגישו אותן על לקויות שונות בתחום הבריאות והבטיחות בשטח המוסד, שיטות חינוך בלתי חוקיות וכללים חריגים מאוד שהונהגו בו.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully