וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של טראמפ מגלה: "הוא התחיל איתי כשהיה בדייט עם אחרת"

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 11:33

בקטעים שפרסמו מספר הזיכרונות החדש של מלניה טראמפ, זו סיפרה על הפעם הראשונה שהיא ובעלה נפגשו - וכיצד היא הגיבה לבקשה שלו לקבל את מספר הטלפון שלה. "נשבתי באופי ובקסם שלו"

מלניה ודונלד טראמפ. GettyImages
מלניה ודונלד טראמפ/GettyImages

מלניה טראמפ תהיה לנצח זכורה כגברת הראשונה של ארצות הברית בעקבות נישואיה לדונלד טראמפ, הנשיא ה-45 של המעצמה. בימים אלו בעלה מתמודד פעם נוספת כמועמד הרפובליקני על בחירתו לתפקיד, וזו הזדמנות מעולה מאוד עבורה לנצל את יחסי הציבור הרבים שהיא מקבלת כ"אשתו של" על מנת לפרסם ספר זיכרונות חדש על חייה.

בקטעים שפורסמו מספר, שנקרא בפשטות "מלניה", טראמפ בת ה-54 סיפרה על הפעם הראשונה שבה פגשה את דונלד, כיום בן 78, שבזמנו היה איש עסקים מצליח שאהב את אור הזרקורים, אך לא התקרב לעולם הפוליטיקה. לדבריה, השניים נפגשו לראשונה בשבוע האופנה 1998, בזמן שהיא הגיעה למקום עם חבר והוא היה בדייט עם "אישה בלונדינית מושכת".

מלניה ודונלד טראמפ, ב-1999. GettyImages
הטראמפים, ב-1999/GettyImages

"'שלום, אני דונלד טראמפ, נעים להכיר', אמר האיש כשהגיע אל שולחני", כתבה בספר, וטענה כי למרות שהיא זיהתה את השם, היא לא ידעה עליו דבר בפועל. "עיניו התמלאו סקרנות ועניין. הוא ניצל את ההזדמנות, התיישב ליד שולחני והתחיל לדבר איתי. הוא שאל אותי על התקופה שלי בניו יורק, על הבית שלי בסלובניה ועל המסעות שלי בעולם", הוסיפה, "מהרגע שהתחילה השיחה בינינו, נשבתי באופי ובקסם שלו".

עוד כתבה טראמפ, שהייתה בת 28 כשהכירה את בעלה, אז בן 52, כי היא הרגישה במהלך השיחה ביניהם שהיא הייתה מרכז עולמו, אבל שהיא לא התרגשה מהשיחה מכיוון שהיא ראתה שהוא נמצא בדייט עם אישה אחרת. "כשהיא עזבה אותו לרגע, הוא ביקש ממני את מספר הטלפון שלי" - בקשה שלה היא סירבה תחילה.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
מלניה ודונלד טראמפ, ב-2022. GettyImages
ישובו לבית הלבן? מלניה ודונלד טראמפ, ב-2022/GettyImages

אך אל דאגה: דוגמנית העבר ביקשה מהמיליארדר לתת לה את המספר שלו, בקשה שלה הסכים - אבל רק בתנאי אחד: "את חייבת להתקשר אליי". כפי שכולנו יודעים, בסופו של דבר השניים החלו לצאת אחד עם השנייה ואף התחתנו ב-2005, כששנה אחר כך מלניה הביאה לעולם את בנם, בארון.

האם בקרוב נראה אותה ואת בעלה נכנסים שוב לבית הלבן? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully