וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריזה לו: האם חיי הנישואים של דונלד ומלניה טראמפ במשבר?

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 12:22

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ ואשתו, מלניה טראמפ, הצליחו להעלות את חשד הגולשים אחרי שהיא הבריזה ממסיבת ניצחון שלו בפלורידה. אז האם יש בין השניים קרע? וואלה! סלבס אישה בונה אישה הורסת

מלניה טראמפ דונלד טראמפ. gettyimages, רויטרס, עיבוד תמונה
מלניה טראמפ דונלד טראמפ/עיבוד תמונה, gettyimages, רויטרס

בימים אלה הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נמצא בשיא קמפיין הבחירות שלו, בניסיון לחזור לבית הלבן. במהלך השבוע האחרון (ג') קיים הנשיא לשעבר מסיבת ענק בעקבות הניצחון שלו במדינה בה הוא מתגורר, פלורידה. אך מי שלא נכחה באירוע הייתה אשתו, מלניה טראמפ.

ההברזה של מלניה, בעיקר בגלל העובדה שהמרחק לא גדול מביתה, העלתה חחש שאולי יש מתחים ביחסים בין הזוג העשיר. למרות שאשתו לא הגיע לתמוך, טראמפ לא נתן לזה להוריד מההתרגשות שלו: "זה היה לילה מדהים, יום מדהים, זאת נקודת זמן מדהימה בהיסטוריה שלנו", אמר בזמן נאום הניצחון.

מי שלא הגיעה גם כן היא בתו של הנשיא לשעבר, איוונקה טראמפ, שבקמפיין הזה משחקת תפקיד הרבה פחות חשוב מבפעם הקודמת. למרות ההברזות המרובות מבנות המשפחה, בניו של טראמפ דווקא כן הגיעו למסיבה הגדולה, אך משום מה היעדרותה של מלניה הייתה זאת שעניינה יותר את הגולשים ברשתות.

דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, בחירות אמצע, פאלם ביץ', ארה"ב, 8 בנובמבר 2022. רויטרס
דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, בחירות אמצע, פאלם ביץ', ארה"ב, 8 בנובמבר 2022/רויטרס

"הוא מנסה להביא יותר קהל של נשים שיתמכו בו, אבל זה לא נראה כאילו האישה החשובה ביותר בחייו הגיע כדי לתמוך בו", כתבה גולשת שהרימה גבה או שתיים. "מלניה טראמפ לא הגיעה למסיבה הגדולה של יום שלישי? איזה מוזר זה? מה קורה עם הנישואים שלהם?" חיזק גולש נוסף.

בכללי נראה לאחרונה שמי שהייתה האישה הראשונה לא מעוניינת להיות יותר מידי בקרבת בעלה. כבר בחודש אוגוסט האחרון התחילו לעלות שאלות על היעלמותה של מלניה מעין הציבור בדיוק בזמן בו הוגשו נגד הנשיא לשעבר.

"מלניה תומכת בצורה פומבית בבעלה אבל מעדיפה את חייה האישיים עם 100% פרטיות, ובלי תקשורת. היא יודעת איך בעלה מתנהג אבל עדיין מאמינה שמטיחים בו יותר מידי האשמות והיא לא רוצה שום קשר לעניין", סיפר בעבר מקורב למשפחה האמידה.

וואלה! סלבס חשבה על להיכנס לפוליטיקה בשביל הכסף אבל אז נזכרה שלא באמת אכפת לה מאף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully